Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1162 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 18 Mars - 09

Denna dagen har vart låååång, men kul. Vart o shoppat med en granne o vovven. Köpte b.la en ny kudde för 40 kr o prova den när jag kom hem o den blir kanonbra. Gillar fluffkuddar som man kan knöla ihop hur som helst när man ligger på den, nån som fattar vad jag menar????

Så nu ska jag in till sängen o kudden o försöka sova.

Hoppas alla får en bra Onsdag.

Zimba vill ha sovmorgon.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

solblomman47
0

Godmorgon Alla!Cool

Idag var solen uppe före mig så det blir en härlig dag med nya möjligheter.

Önskar er alla här en härlig dag.

Kram/kerstinFlört

linasvovvar
0

Godmorgon, ska iväg till en kompis och fika nu. Sen hem och fixa och dona lite, sen kommer pappa och hämtar mig också kör vi till kiropraktern.

Sen hem och fixa middag och hundar. Gubben jobbar ute med renovering, så han har inte tid till mycket annat, mer än sitt vanliga jobb och sen hem och jobba ute =0) men fint blir det. Så då kan man ju stå ut med att ha lite extra marktjänst !

Sen somna tidigt förhoppningsvis !

Anna-Klara
0

Idag blir en vilodag tror jag. Solen skiner och det är himla vackert ute, synd bara att det inte är lika varmt som det ser ut :S

kajsa-kavat
0

Här är det halvmulet och +6 grader, härligt. Men det är en hemsk tid vi går till mötes, vi som bor på landet alltså. När snön smälter och tjälen ska gå ur marken, näää då vill jag knappt gå ut. Än mindre gå promenader med hunden. Surt och skitigt överallt. Men den som väntar på nå gott…….

Idag ska jag åka och trimma hunden, och under tiden hon är hos sin "frisör" ska jag passa på och shoppa lite.

Ha en bra dag alla !

mongu
0

Strålande sol o jag är inne. Har varit hos sjukgymnasten och tränat. Nu ska det bli lite lunch och vila.

Men ikväll ska jag på en "paketinslagningskurs" Ska bli kul och se vad det är.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

MarHai
0

God morgon(förmiddag).

Jag är hemma från skolan idag, klarade inte av att gå upp. Ont överallt, svårt att andas.

Ett plus med dagen är att en av mina kaniner har fått ungar, äntligen! Nu väntar jag på det två andra honorna, hoppas på att dom får sina ungar innan helgen :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Zimba
0

Zimba håller på att bli galen idag, har nu väntat på ett telefonsamtal sen kl 13.00 o nu e snart kl 15.30. Å^ÅÅÅÅHHHH så irriterande o jag hatar att vänta, kan inte ta mig för något. Har nog spelat mer dataspel under dessa timmar än vad jag gör på 1 månad. Tur att datorn finns. Blir sååå rastlös. Micken i mobilen e kass annars hade jag ju lämnat mobnummret, men nu får jag väl sitta här o bli surare o surare för varje minut som går Skrikandes

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever