Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 907 ggr
linasvovvar
0

Ot Godmorgon 15 mars

Godmorgon på er alla !

Här i Hörby regnar det lite och är grått men det ska spricka upp senare *hoppas*

Igår va det underbart väder. Vi hann med massor, jag fixade framsidan och satte lite vårblommor i krukor. Fixade två rabatter och fick fint.

Fredrik en granne och en kompis bytade panel på en sida av huset och idag ska dom börja på mitt efterlängtade trädäck. Vi har rivit vårt uterumoch ska ha öppet istället. Jag längta så till den riktiga våren nu !!!!

Väntar som sagt på att vädret ska bli bättre och hoppas hinna med en el två rabatter idag också !

MarHai
0

God eftermiddag på er! Här har det varit underbart väder hela dagen, och jag har varit ute och umgåtts med djuren och städat burar. Nu har jag onödigt ont i ena handleden efter det, men det måste göras.
Ska ut om en stund igen, medans solen fortfarande är framme :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Zimba
0

Hej på er.

Har just varit ute o gått med vovven i några timmar, solen skiner från en klarblå himmel o fåglarna har massor av vårkänslor. Det knoppas för fullt i rabatterna o det e en typisk vårdag. Så nu e det dax att börja med allergi medecinen igen för att överhuvudtaget kunna stå ut med all pollen, blääääääää.

Nu ska Zimba sova ett par timmar.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

TjockaBerta
0

Ni verkar ligga lite före. Här lyser solen med sin frånvaro.

>>>Malum domesticum<<<