Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1178 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 14 Mars - 09

Hej hopp mitt inatten.

Här sitter Zimba o har ont i magen igeeeen, suck. Har missat att ta min losec så jag får skylla mig själv, blä.

Snön har nästan helt försvunnit så det e blä det oxå.

Hoppas iaf att denna Lördag blir bättre än igår för den dagen va riktigt dubbel bläääää.

Zimba hoppas att vi alla får en bra Lördag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

mongu
0

Godmorgon idag ska vi hjälpa dottern att flytta. Det är väl inte det bästa jag vet men vad gör man inte som mamma?

Har redan ont, men det är sagt att jag har bärförbud utan ska bara fixa mat o fika.

Så igår lagade jag en stor gryta med chili con carne så det blir det idag.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

linasvovvar
0

Ingen god morgon alls här, jag bor tydligen på en byggarbetsplats, gubben och grannan örjade kl 7 i morse…hela huset skakar, vill sova har ont i huvudet. Vet inte vart jag ska bli av idag. Kan inte va hemma och lyssa på detta, har blivit knäpp för mindre !

rockygubben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!Ska snart åka och hämta min moppe från verkstan,sen blir det långpromenad med hunden.Glad

MarHai
0

God förmiddag på er!
Här är det 5 plus och slaskigt. Ymnigt snöfall. Har varit ute en stund på morgonen och matat djuren och städat lite burar, men fick så ont i handlederna att jag var tvungen att ta en paus.
Ska åka och hämta hö senare idag.

Önskar er en trevlig lördag! :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

sara1987
0

god midda på er! här har nästan all snö försvunnit, så skönt. längtar verkligen till solsken o torra gator!
idag blir de en lugn lörda, inga måsten ingenting. ska bara slappa o ta de lugnt. ikväll blir de ju melodifestivalen!

Ha en bra dag, ni alla!