Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 864 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 13 Mars - 09

Jaha då va det Fredagen den 13:e igen, så se upp alla ni som e vidskepliga.

Hade tänkt att sova men det har kommit mängder med snö, till min o vovvens stora glädje, MEN snöröjen håller på o kör som dårar här o dom väsnas inte dåligt. Klart att dom måste göra sitt jobb, men stackars dom som ska upp tidigt, det e ingen enkel match att sova med detta ljudet.

Nåväl minna cybervänner, hoppas att fredagen blir en bra dag.

Zimba o vovven ska åka pulka imorgon/senare idag, jiiippiiiiii

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

i dag händer det grejer. Jobba ensam med mail igjen. Suck. Min kollega är aldrig här känns det som. Sketa tungt psykisk.
Sen är det möte med facket.
Sen är det möte med ledningen. Sen hem och va i koma typ.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa-kavat
0

Idag är det helghandla som gäller och det är inte det roligaste precis. Så det blir skönt när det är gjort. Men först ska jag hänga en tvätt och ta en promenad med hunden.

Ha en skön fredag och se upp, det är ju den 13:e !

linasvovvar
0

Hej på er. Har varit otroligt flitig nu på morgon, har handlat och fixat mass ärenden i byn. Va inne i blomsteraffären och köpte massa tulpaner och liljor, hon som jobbade där va så trevlig. Inte ofta man stöter på dom få =0)

Ska sätta fart med städningen. Vaktar telefonen, min farfar opereras idag, han trillade igår och bröt höften =0(

Han har trygghetslarm från hemtjänsten, tror ni han använde det ??? Nä han väntade till sopgubbarna kom och hittade honom, han ville inte störa hemtjänsten. När han sen efter mycket om och men, när sopgubbarna burit in honom rinde hemtjänsten, så hade dom inte tid…vaddå inte tid. Jag blir så arg och ledsen.

Nej dax att sätta fart !

Zimba
0

Hatar denna dagen, det märks att det e fredagen den 13:e o Zimba e väääldigt glad över att den snart e över, moooorrrrrrrrrSkrikandes

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever