Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 906 ggr
linasvovvar
0

ot Godmorgon 12 mars

Godmorgon mina vänner. Här i skåne lyser solen på en klarblå himel, 7 minus, kallt för att va skåne just nu, det va längesedan vi hade så kalla mornar.

Jag ska strax ge mig iväg och fika hos en kompis. Sen blir det väl det vanliga städa tvätta gå med hundar.

Ikväll ska vi till min goa morfar som fyller 85 idag !

Hoppas ni alla får en underbar dag

mongu
0

Godmorgon!

Kallt idag -6 Känner mig som jag ska bli rejält förkyld. Vet inte om jag orkar med det.

Ska nog inte gå på vatteng. idag för det varma vattnet ihop med en förkylningsstart är inte så värst bra.

I helgen ska dottern flytta till sin lägenhet. Hej o hå men jag är ingen bra bärhjälp så jag får väl fixa lite mat osv.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

kajsa-kavat
0

God förmiddag !

Här (norr om Örebro) var det -10 grader i morse,men nu har temperaturen stigit flera grader, så nu snart kan jag nog ta min promenad med hunden.

Så blir det väl att åka och veckohandla när gubben kommit hem från skogen, han måste vara med som bärare. Min styrka i armarna är snart lika med ingenting.

Ha en bra dag alla !

Zimba
0

Hej alla.

Vaknade till en mulen dag med plusgrader, nu så snöar det. Att inte vädret kan bestämma sig.

Tänker va nästan lat fram till måndag, fast kommer inte undan mördandet av dammråttor samt handla.

Ha en bra dag

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Åh det har kommit massor med snö, myyyyyyys.

Zimba o vovven e lyckligast i hela världen Tyst Vi va ute o gick i riktig ordentlig snöstorm, snacka om att bli genomblöt, men det e det värt. Tänk om det kunde få va vitt här nu ett tag, men det smälter väl bort tills imorgon. Bäst att passa på att njuta av detta vita, kalla, mysiga.

Zimba e inte som alla andra, asg

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever