Förskylning och Fibromyalgi
Är just nu dunder förskyld. Jag tror att det är fjärde gången i år. Att man aldrig får vara frisk. Någo annan som känner som jag?
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier

Räcker upp en hand. Förkylningar o jag vi e väldiga bundisar, tror förkylningen alltså. Den e trogen o enivs, blääääää.
Så ensam om det e du inte, å lång tid tar det oxå innan aset försvinner men e snabbt tebax, som en gummiboll………….
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
dom första 3 åren efter jag blev riktig sjuk var jag icke förkyld typ … 5 veckor om året.
Medan nu värkar det ha gått över. Vet inte varför, det kan va fler anledningar, men nu har jag inte varit förkyld sen september. *banka trä*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Här är en till som ofta är förkyld. Kan vara hostig, snuvig och ha ont i halsen i en vecka typ, sedan må bra några dagar för att sedan insjukna igen :(

Jag drar åt mig som en svamp, ena förkylningen avlöses av nästa. Nu är jag däckad då kroppen inte hinner att återhämta sig :(
Förut var jag förkyld ofta men nu för tiden är de bara en gång om året. Kanske för att barnen blivit stora och inte drar hem massor av virus??
Jag blir inte ofta förkyld, kanske en gång om året, ibland två. Men då blir jag desto sjukare i stället. Får oftast söka läkare och få antibiotika efter 10-12 dagar, eftersom förkylningen till sist blir bakteriell.
Jag tillhör nog dom som sällan blir förkyld. Lite snorig men inget allvarligt. Peppar peppar så har jag klarat mig från alla dessa influensor och kräksjukor mm. Har influensa ungefär vart 12:e år.
Jag får dras med det onda, tröttheten ( orkeslösheten ) och stelheten istället.
Räcker upp en hand, men nu får jag ju inte gå in och hälsa på vovvarna. Stackars angelica. Fast vi syns ju ute i alla fall.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Nu är det dags igen; kan knappt svälja och har svårt för att prata.. gnöl!
Tror vårt immunförsvar är sämre. Därför åker vi på dessa förkylningar. Jag fick influensapruta då jag ligger i riskzon, med lungproblem och astma. Undrar hur dålig jag blivit utan den för sjuk blev jag. över 40 graders feber och en kropp som kändes överkörd av en vägvält.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?