OT: Godmorgon 7 mars
Känns verkligen inte som någon god morgon. Gick till sängs kl. 22.00 och vaknade inte förrän kl. 07.00. Det är många timmar men ändå känns det som att jag kunnat sova 9 timmar till. Snurrade visserligen rundor och vaknade hela tiden. Jag frös och i nästa sekund svettades jag. Har ont i hela kroppen och det känns som att jag har cement i huvudet.
Idag har vi veckostädning och när den är fixad blir det sängen igen. Det var meningen att vi skulle ha kattbad denna helg men det får bli nästa då jag inte orkar.
Ha en skön lördag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Godmorgon.Jag frös jag med när jag skulle lägga mig.Fick ta en extra filt men sen blev det för varmt istället.

Morron.
Kom i säng halv 4 i morse o vakna nyss, gäääääsp.
Dagen blir nog slapp, hoppas jag. Fast får dammsuga, katterna har gått lös på mitt bröd, så det ligger både stora o små bitar över hela köksgolvet, va kul dom har, blääää.
Styrke kramar till alla som behöver det.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

God middag på er vänner.
Ja dessa förkylningar ovanpå allt annat man dras med.
Hoppas ni kryar på er.Själv ska jag bara ta det lugnt och vila idag huvudet känns tungt och yrsel härjar för fullt.
Men jag har gjort något som gör att jag har en god karamell att suga på nästan hela året.Har beställt biljetter till Cliff Richards Show i Malmö i november.Har alltid gillat hans sång kanske mest när jag var ung men detta tillfälle kan jag inte släppa iväg.
//Sylvia

godeftermiddag
idag är jag död, jag vet inte varfrö men jag är såååå seg inget funkar för att piggna till.
Ska strax åka och äta hos ett par vänner och spela kort och då hoppas jag att jag piggnar på mig =0)