Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1073 ggr
linasvovvar
0

OT Godmorgon 6 mars !

Godmorgon godmorgon, hoppas ni sovit gott.

Jag har haft en sådär natt, varit uppe och rantat ett par rundor.

Ska in till lund idag och träffa en tjejkompis som är nere från stockholm, så kul.

Ikväll är gubben och jag barnlediga, ska fira med ostbricka och lite annat gott när han kommer hem från träningen vid 20 snåret.

Så en lugn dag mao !

Må gott

Zimba
0

Morron på er,

Lina: Hoppas du får en kul dag med din kompis.

Själv har jag sovit som en stock i 11 timmar, det ni. Jösses det känns som jag e bakfull.

Annars blir det lugnt, ska bara handla o dammsuga sen bara vara o köra nån hat kampanj mot förkylningen som inte ger sig.

Ha en bra dag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Paddiz
0

Godkväll

Ja, det blev en kvällshälsning från mig istället för en godmorgonhälsning. Jag har ont i hela kroppen - men inte vanlig värk. Tror att jag har en förkylning på G och det vill jag verkligen inte ha.

Ska ge kattungarna uppblött torrfoder och sedan ska jag krypa ner under täcket.

linasvovvar: Hoppas att du och din kompis har haft en trevlig dag. Hoppas att du och gubben får en trevlig barnfri kväll.

Zimba: Tänk att få sova i 11 timmar. Kanske inte så skönt om man blir bakfull av det =O) Har du kommit på någon hatkampanj mot förkylningar? Skicka kampanjen till mig så kan jag kanske förebygga.

Ha en skön kväll.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

mongu
0

Godkväll från mig med.

Jag är grinig o min rygg o mitt bäcken värker som bara den. Har ev. ett diskbråck i ländryggen tror dom. Så jag ska göra en vanlig röntgen o en magnetröntgen. När det får vi se.

Knät är oförändrat vilket är lika med att det värker ständigt.

Det var ingen munter godkvällhälsning men så är läget med mig just nu.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

pakit
0

Ha en fin helg alla ni..

Är det bara jag som haft ruskig nack/huviúdvärk sista dagarna, det har blåst en del i Götet fram tills idag o jösses vad det sätter sig i huvet varenda gång!

tappade känseln i båda händerna inatt,,inte lätt att vandra upp i natten och pilla upp en huvudvärkstablett med fingrar man inte vet vems dom är..*ler*

Näpp fram med levande ljus och lite mys istället!