Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 821 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 3 Mars - 09

Sitter här o e förkyld o har ont i huvudet. Har iaf lyckats få dammsugit o tvättat o diskat, så jag känner mig en smula duktig ändå.

Vädret e regnblandadsnö o moddigt så det knappt går att gå utan att halvt slå ihjäl sig. Hoppas det blir bättre när jag vaknat.

Önskar er alla en bra Tisdag.

Zimba säger natti natti / God Morgon.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Godmorgon !

Grått och trist väder här i skåne !

Idag ska jag på bedömningssamtal….fråga mig inte vad det betyder =0)

Ska se om jag hinner med att raka vovvarna mellan drampdynorna så dom blir granna om fossingarna !

Hoppas att det kan bli lite härligare väder snart, det kliar i trädgårdsfingrarna, vill ut och röja och göra fint !

Må gott i dag !

Paddiz
0

Vet inte om jag vill säga godmorgon. Vaknade med världens migrän redan vid fyra och det är först nu som den blivit lite mildare. Ska plocka fram snabelsugaren och tillsammans ska vi jobba över hela huset och sedan ska jag krypa ner under täcket igen.

Zimba: Krya på dig.

linasvovvar: Lycka till på ditt bedömningssamtal

Ha det gott.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

linasvovvar
0

#2 Stackars dig Paddiz migrän är det värsta som finns…kanske är det så att du slappnar av nu efter utställningen nu. Jag frågade min läkare varför jag alltid för migrän när jag har en helg ledig….jo för att du slappnar av =0(

Natali
0

Godmorgon

Äntligen lyckades jag sova till kl 10. Jag var uppe vid kl 7 och tog värkmedicin. Det var väl därför jag kunde sova. Vi har ju barnfritt i veckan. Så idag ska jag bara lata mej framför tvn. Ska ta med mej frukost tallriken och sätta mej o glo på csi.

Kanske ska ta o ta kort på bäbisarna också. Får se vad det blir. Håller på att göra om hemsidan helt, till annan bakgrund och så. Men det tar ju sin lilla tid.

ska till läkaren i morgon.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Paddiz
0

#3 - Visst är migrän det värsta som finns och den sitter som ett j***a plåster i huvudet. Ska iväg till Ängelholm nu och jag hoppas att jag ska orka med det. Hade det inte varit ett viktigt ärende så hade jag struntat i det och sovit vidare.

Hoppas att det gick bra på bedömningssamtalet.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Zimba
0

Paddiz: Tack, ska göra mitt bästa.

Suck, lyckades somna till slut o sov så gott, så blir man väckt av att det ringer på dörren, morr

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Ååååå….

Jag är helt av i benen!
Red dressyr i dag och sen var det så kul så jag jobbade typ halvannan timme med Gejsa i dag! Gissa om det var hon eller jag som var gjennomsvettig när jag var klar?
Den som gissar rätt får en svettig kram av mig!

Men det var kul :)

Och sen Jewell kom i hus har gubben gått ner 2 kilo :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

#7 Va härligt Rita !!!!