OT godmorgon 2 mars
Kom hem i går vid kl 22.20. Tod mej ändå inte i säng förrän kl 2. Tog två Stillnoct Så ringde telefonen vid 8.30.
Nu har jag ätit frukost och skall dricka kaffe. Ska sen ta o lägga mej o sova igen. Vi har barnledigt kan man säga. Körde sonen till gamla stödfamlijen i östersund i går. Både skönt och ledsamt. Men tror jag är mycket piggare nästa vecka.
Kattungarna är sååå mysiga. Ska ta nya kort och lägga upp. De har alla öppnat ögonen nu.
På onsdag har jag tid hos en läkare. Har nu butt vårdcentral hlet. Får se om det blir något bättre.
Ha en trevlig dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Hej hopp
Snacka om att ha ont idag - vaknade redan halv fyra. Det är farligt för kroppen att åka på utställning - men det är så roligt.
Har plockat undan alla utställningsprylar + tvättat allt som är tvättbart. Nu under eftermiddagen ska det vilas och jag känner att det säkert blir en liten eftermiddagslur oxå.
Natali: Ser framemot nya bilder på bebisarna. Hoppas att du fick sovit en stund och att det var skönt.
Ha en skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Hej på er alla !
Sitter och slappar en stund, har fixat och donat med tvätt och lite andra måsten. Gubben min har varit så flitig och gått igenom två av tre pälsar idag, känns så skönt att få det gjort. Och pälsvård ligger på hans lott !!!
Ikväll ska vi på handledning för familjehem, det är så otroligt givade man längtar varje månad efter detta, traffa andra i våran situation !
Min lilla Moa går in i vecka 6 nu, om där är smått i magen, jag tror aldrig på det själv förrän sparkarna börjar kännas !!
Ha en underbar dag ni alla !

Hej hopp, trött och da'n…
Mamsens födelsedag idag - ska dit senare ikväll 

linasvovvar: Så spännande med Moa-bebisar. Går hundar som katter - 65 dagar?
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

#4 Man brukar säga 63 dygn, men allt från 56 till 72 dygn är ok !
Men Moa brukar va som en klocka, nu är det dock lite dumt för hon är parad fler gånger…hum. Så det är bara vänta och se, men jag längtar till nästa vecka när hon är i vecka 7 för då bör man börja kunna känna sparkar och det är sååå myyyyysssss