OT: Godmorgon 28 februari, -09
Godmorgon
Idag är det då sista dagen i februari. Snacka om att dagarna bara springer iväg.
Vi ska bada tre katter idag då vi imorgon åker på utställning i Herlev i Danmark. Ska försöka bli färdiga före middag så att jag kan vila under eftermiddagen. Väskorna är packade sedan förra utställningen för en månad sedan och i det är bara trimväskan som ska packas när badet är klart. Maten ska oxå fixas men den är nästan klar.
Ha en riktigt skön lördag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Åhh va spännandePaddiz, glöm för allt i världen inte kameran vi vill se bilder =0)
Hoppas badningen går smidigt !
Här i hörby är det ett tunt molntäcke, ett par minus och det ligger vår i luften, härligt !
Idag har jag absolut inget planerat, jo skrubba kattlådan, fredags jobb men jag orkade inte igår, nu går lovis nästan aldig på lådan längre, men jag bytar ändå all sand och skrubbar lådan en gång i veckan. Är HYPER ALLERGISK mot kattlåde doften !!!!
Sen måste jag handla lite, orkade inte det heller igår. Sen hoppas jag att en kompis kommer förbi en runda !
Hoppas ni alla får en härlig lördag

Godmorgon.Idag ska jag ut i skogen med hund och kamera,det är så härligt väder!Solen lyser och det är -1 grad.Ha en underbar dag!

Morron på er alla.
Här skiner solen o all snö e borta. Ska bara vara o slappa hade jag tänkt, peppar peppar ta i trä.
Hoppas alla får en bra Lördag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Nu är kattbadandet över för denna gången och det känns i hela kroppen. När jag står och ser dessa tre välbadade katter som är så rena i pälsen att det skriker om dom så kan jag säga att det är värt allt lidande. Nu får vi bara hoppas att domarna oxå är nöjda med presentationen.
linasvovvar: Snacka om att det är äckligt med stinkande kattlådor. Vi lägger hellre mer pengar på sand och får en bra som inte luktar. Nu har vi två fertila hanar att tänka på och då gäller det att inte snåla. Hoppas att du fick skurat lådorna idag istället.
Ska absolut inte glömma kameran imorgon och kanske kan det komma ut några bilder här på FiF.
rockygubbe: Hoppas att du hade en trevlig skogstur och att du fick bra bilder. Du kan väl visa några här på FiF.
Zimba: Hoppas att du fick en lugn och skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Hej hopp! Fortsätter att mixtra med Tramadol - nu har jag tagit den mitt på dagen för att se om jag kan bli värkfri samt inte må så himla illa under dagen i alla fall. Till natten.. hm.. ja, jag får väl ta en Zopiklon då.. vi får se.. Kram!

Nu håller jag tummarna hela dagen så här får jag svälta idag bara för att det ska gå bra för
Ha en riktigt bra dag
/Kram Sylvia