Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: övrigt-smärta
Läst 1469 ggr
Bettan49
0

OT- God Morgon den 24 februari.

Jaha så var det bara 10 månader kvar till julafton.

Coolnej skämt åsido. Jag värker snart ihjäl mig vet inte hur jag skall ligga längre. Därför är jag inne här o önskar er en trevlig dag när ni vaknar.

Får väl ligga o läsa hela natten.

Hoppas ni mår lite bättre idag alla fibrosar.

mongu
0

God morgon!

Sitter här o skriver o läser. Sova är omöjligt just nu.

Blev väckt av att katten välte en vas med blommor. Så det var bara till att torka. Visst hjälpte katten till o slicka upp men inte allt.

Varför ska dom dricka blomvattnet när dom har friskt vatten i sin skål?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Natali
0

#0, 1 Vad tråkigt att ni inte har fått sova. Hoppas det blir bättre i natt.

Tror jag har lite feber, så det blir vila idag.

Ska se till att sonen tar sig till skolan, sen fika själv, sätta upp webbkamerna och sen ta och lägga mej i sängen igen. Är faktiskt nöjd med dagen om jag får sova lite.

Hoppas ni mår bra och får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Paddiz
0

Godmorgon

Idag är det vila för min del. Har ont i hela kroppen och händerna kliar. Ska i och för sig åka till Lidl i Åstorp. Vi ska inhandla lite inför utställningen i Danmark den 1 mars. Passar oxå på att köpa lite muddtyg så att jag kan sy fler kragar till katterna.

Vår kastrathane Lillegutt fyller 6 år idag och vi ska fira honom. Tyvärr vägrar han att äta semlor - han vill hellre ha sitt torrfodergodis - men kanske får vi tvåbeningar offra oss med en semla =O)

Bettan49: Inte prata om julafton nu. Nu vill jag ha vår, vår, vår Skrattande
mongu: Kanske smakar blomvattnet lite unket och det är det som gör det godare.

Ha en skön dag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

ophelia
0

Godmorgon.

Kom upp sent idag svullen i händerna och har ooooont men kaffet är gott.

Nu är det bara fyra månader till midsommar kvar deeeet ser jag fram emot för då har jag nog blivit farmor.SkrattandeDåååååå ska vi ha feeeest och fira födelsedagar också.Jag har fortfarande svårt att förstå att det är mig det gäller när det står en sexa först vid åldern Obestämdalltid något positivt som tur är.

Så roligt Yvette med Danmarks utställning.Hoppas ni får riktigt trevligt.

Ha det så gott idag //Sylvia

Paddiz
0

Natali: Jag har varit inne och gluttat på dina bebisar. Är imponerad över aktiviteten i bolådan!!

ophelia: Ja, midsommar låter mycket bättre än julafton. Gällande utställningen i Danmark - håll tummarna att snön håller sig borta.

/Yvette

ophelia
0

Paddiz:Klart jag ska hålla tummarna att snön håller sig borta nu.Var i Danmark är utställningen?

/Sylvia

Paddiz
0

ophelia: Utställningen är i Herlev - ca 30 minuter från Helsingör (mot Köpenhamn). Vi tar HH-Ferries över till Helsingör och sedan därifrån. Karin, Mattias och Rut ska oxå över men de kör över bron.

Du får rabiesvaccinera Gangstern så att ni oxå kan komma till Danmark.

/Yvette

LunaLovegood
0

Hm, Godmorgon är kanske lite passe´så här dags men uppe är jag i allafall nu, ska iväg och tejpa fötterna hos sjukgymnasten i eftermiddag,det är så avlastande och skönt… efter det blir det lite bokreavandring…Måste bara ha den där Koontzboken !

Yvette: Pussa Lillegutt från mig på hans födelsedag…och kanske Moonis och jag kan följa med till Danmark nu när han äntligen har rabiestitrarna till det Flört

Erika

Paddiz
0

LunaLovegood: Har pussat Lillegutt från dig och han säger TACK. Hade varit roligt att träffa dig i Danmark på någon utställning. Var bor du? Vi älskar att lära känna nytt folk.

/Yvette