OT: God Morgon 23 Feb - 09
God morgon på er, hoppas ni fått sova.
Måndag igen, helgerna går fortare o fortare tycker jag.
Ska snart ta mig till sängen, e sur för att det e nästan ingne snö kvar i pulkabacken, det har försvunnit massor bara idag, å det som hade kommit mängder, men men underbart e kort, sägs det.
Säjer natti natti till er som fortfarande e vakna.
Zimba önskar alla en bra måndag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Godmorgon på er.
Här börjar snön smälta bort nu som tur är.Blir glad när det börjar bli vår med lite sol och värme.Sitter på nätet och letar förtvivlat efter en Exotic pojke men exotic är det ont om så jag får väl ha tålamod.
Ha en bra måndag alla
//Sylvia

Godmorgon
Här i Klippan är snön borta och det är skitskönt - jag hatar snö och kyla. Här blir det vila, vila och åter vila som står på programmet idag. Ska oxå försöka ta några bilder på våra kattungar - inte lätt men skam den som ger sig.
ophelia: Är det så svårt att hitta en exotichane? Varför parar du inte Ophelia med en vitfläcksperser?
Ha det gott.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

#2 Att hitta någon att para med är nästan omöjligt.Exotic gosse vill jag ju köpa.Som du vet så är jag ju lite kräsen också
Kanske en besvärlig kombination.Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju.
//Sylvia

Godmorgon ! Här i hörby är det ff snö, men massor har töat bort, eller rättare sagt regnat bort. Trist tyvärr
Idag blir en slappedag, mackan är hemma från skolan han har varit sjuk i helgen och då behöver man en extra dag att vila upp sig på !
Jag har lite tvätt att vika, sen är det nog ganska lungt här. Har lovat att vi ska bakat något kul !
Kram på er