Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 1540 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 22 Feb - 09

Morron på er alla.

Här har vi snöstorm o Zimba o vovven har vart ute o gått i det vädret, myyysigt, som jag längtat. Tur man har gång avstånd till affärer o annat, ta ut bilen e inte ens att tänka på nu, men den snö som kommit försvinner väl lika fort, så här passas det på att njuta.

Ok e väl idiotförklarad nu men jag tar den smällen Skäms

Zimba o Baloo älskar snö.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Zimba, va skönt att hör att du äntlingen fått snö =0)

Här i skåne snöade det ordentligt i natt, men nu på morgonen regnar det….så tråkigt, + grader, men i veckan ska det bli kallt igen, hoppas lite snö får ligga mvar.

Paddiz
0

Godmorgon

Blev ledsen när det snöade igårkväll + inatt. Blev överlycklig när jag såg att snön håller på att försvinna. Bara det nu inte slår över till kallt nu för då blir det halt. Vill absolut inte att det ska bli kallt i veckan som kommer - hatar snö och kyla.

Nåja, bara snön är borta före den 1 mars för då ska vi på kattutställning i Danmark.

Ha en skön dag.

Kram Yvette som ska ligga under trippla täcken hela dagen =O)

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

rockygubben
0

Godmorgon. Här vräker snön ner,jag som inte ville ha mer.Men hunden tycker det är kul att rulla sig i snön.

Bettan49
0

När jag la mig inatt var det minst 20cm snö här.

Väldigt vackert ute. Men vad hände vaknade av droppande på rutan. Så onödigt att snöa o sedan bort nästa dag.

Just nu har vi 6+ här. Från en kall vecka till nästan vår.

mongu
0

Godmiddag säger väl jag då.

Vi har precis varit med dottern o skrivit kontrakt på hennes lägenhet.

Sen gick vi in i ett par mysiga affärer som har det mesta. Både sånt man behöver o sånt man inte behöver.

Det konstiga är att en del saker vet man inte om att man behöver förrän man ser dom.

Har ni varit med om samma sak?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Zimba
0

mongu; Har inte en aning om vad du syftar på Skäms Menar du på fullaste allvar att det finns saker man inte visste att man behöver, skäms som en tok, asg. Jodå du e inte ensam om detta, speciellt loppis o seconhand där får man med sig det mest konstiga saker hem Tyst

//Baloo forever

Zimba
0

Jo jag va på loppis i veckan o då köpte jag faktiskt 2 bra saker. En katttunnel på nästan 2 meter, missarna älskar den. Sen köpte jag en elektrisk värmemadrass, båda sakerna kostade hela 60 kr tillsammans, Zimba e kanon nöjd. Så det va inte helt onödigt, fast iofs så visste jag inte att jag behövde vare sig tunneln el madrassen förrän jag såg dom Oskyldig

//Baloo forever