Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1013 ggr
Paddiz
0

OT Godmorgon 21/2

Godmorgon

Ska bada katt idag och när det är gjort så blir det mycket vila.

Ser ut att ha snöat under natten och jag hatar det - jag vill att det ska bli vår. Får så ont när det är kallt. Vi har inte haft så mycket snö under sportlovet på många år och egentligen är det ju som det ska vara i februari.

Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Bettan49
0

God Middag får väl jag säga även om jag varit uppe sedan 7 imorse.

Mardrömsnätterna tar aldrig slut.

Idag har vi gråväder så det ser nog ut att töa bort all snö vi fick i veckan Nästan 3 cm.

Önskar er alla en trevlig Helg

bebbe
0

God middag, är klar i stallet och ska ta en runda betapet och sen lägga mig och vila, har så förbenat ont överallt.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

MarHai
0

Härligt väder här, men bitande kallt.
Har inte orkat göra mer än att mata djuren idag, pga ont i höfterna.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

msp
0

Här kunde det vara roligare. Min pojke Rasmus fick konstaterat i tisdags att han har utvecklat diabetes. Så han ligger inlagd på Lasarettet i Ystad i minst en vecka till. Jag med min ledvärk och precis när hana fick det konstaterat så fick min hustru maginfluensa. Den har tack och lov gott tillbaka nu så vi ligger hos Rasmus varannan natt. Den andra är hemma hos våra fem katter som inte fårstår varför Rasmus inte kommer hem. Vi luktar ju honom varje gång vi kommer hem.

Jag både har och känner den berömda väggen framför mig. Det är bara att hoppas att jag kan mobilicera tillräckligt mycket kraft för att hålla den ifrån mig tills Rasmus insulindosering fungerar. Och att vi kan hitta lite nya rutiner. Det finns liksom inte precis någon tid till att ta hand om sig själv som jag borde. Tur att jag numera inte behöver bråka med någon arbetsgivare i sådana här situationer. För det hade jag inte klarat av. Men det märks också varför jag inte kan arbeta för det är inte klokt så trött jag har blivit på denna veckan. Himla tur att vi har en ängel till pojke som värkligen försöker själv. Han har gått ifrån att vara maniskt rädd för allt vad sprutor är till att sticka sig själv både när det skall tas blodprov och ges insulin. Och det trodde jag aldrig skulle kunna ske så fort!!!

En timme i taget. Nu skall jag åka ner till Ystad och handla en tidning till natten. Sen får vi se vad som måste göras.

Magnus

Zimba
0

msp: Förstår dig, sånna saker tär på krafterna. Hoppas ändå att allt blir bra.

Styrkekramar till er.

Själv har jag ont i ryggen, men får skylla mig själv när jag inte kan låta bli pulkabacken, fniss.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever