Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1115 ggr
linasvovvar
0

Ot Natali !!!

Va det i nu i dagarna du skulle få smått där hemma ???

Nyfiken som en strut är jag !

Ville också passa på att önska dig och kissen lycka till !!

Zimba
0

Jag skrev i nån tråd ang hennes kommande småtroll att jag fick fram en 5:a. Får väl se om det stämmer denna gången Skäms

Lina: du vet ju hur jag kan ibland, fniss

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

#1 Jo jag vet, du e läskig =0)

Vad säger du om jag säger Moa ???

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nämen. Skrattande Vad förvånad jag blev.

Ja, men de kommer om 6 dagar. Hon är stor om magen nu, och jag har börjat få tvätta henne i rumpan.

Skickar med en bild på henne och magen.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

linasvovvar
0

#3 ÅHhHHHHHhhhh va fin hon är ! Spännande med smått ju. Har hon fyllt upp med mjölk osv ?

Åhhh jag blir så babysjuk, hoppas att mitt lilla troll också har smått imagen. Men det är så nytt att man inte kan se det ännu !!!

LYCKA LYCKA till nu Natali och glöm för allt i världen inte att uppdatera oss !!!!

Zimba
0

Natali: Be Lina att berätta om hennes vovve samt hästen som jag spådde. Det finns i nån tråd men minns inte vilken.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Natali….hur går det ?Varje gång jag går in här hoppas jag på att få läsa om att du fått kattungar !!!!!

Natali
0

Ingenting än. Blir ju mycket rännande på nätterna, jag måste ju upp minst 1 ggr i timmen för o se hur det går. Trodde jag såg slemproppen i förr går kväll, och trodde hon var i första stidiet i går kväll, alltså öppningskedet. Slemproppen kan gå upp till 3-5 dagar innan, men förvärkar brukar bara vara upp till ett dygn.

Lillasyster kolle i kväll så jag kan ju hoppas att hon får vara med. =)

I dag ska jag leta reda på webbkameran och se om jag kan få upp live sida med kattungarna och ev, kattfödsel. Om jag hinner.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

linasvovvar
0

Spännnade ! Dum fråga, men har katter tempraturssäkning liksom hundar ca ett dygn innan ? eller kissar har inga säkra tecken ??

Önskar dig iaf stort lycka till och glöm inte att uppdatera oss

Paddiz
0

Så spännande med en kattförlossning här i FiF.

Jag tycker de sista dagarna är långa och jobbiga. Vår hona Paddiz fick en bebis den 3 februari och en den 5 februari. Det var den värsta väntan vi varit med om och så svårt det var att ha is i magen - men det gick bra ändå.

Lycka till med förlossningen. Hoppas att du kommer att bombadera oss med bilder. Sphynxbebisar är så söta.

Kram Yvette som har motsatsen till sphynx - perser

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever