Har ni läst detta!!!!
Hittade detta i en tidning idag:
Så blir du av med snuvan
Rinnig näsa, huvudvärk och halsont.
Snart är den här - en medicin mot förkylning.
- En väldigt effektiv behandling mot förkylning är inom räckhåll, säger Stephen B. Liggett, astmaexpert, till New York Times.
De drabbar alla människor. Ibland tycks de hänga sig kvar i flera veckor, men nu kan en lösning vara på gång.
Forskare i USA uppger att de är på väg att hitta en medicin mot - förkylning.
- Vi är rätt säkra på att vi ser Akilles häl, och att en väldigt effektiv behandling mot förkylning är inom räckhåll, säger Stephen B. Liggett, astmaexpert på universitetet i Maryland, USA, till New York Times.
Än finns det många hinder som måste röjas innan mirakelkuren kan finnas på apoteken.
Bland annat befarar läkemedelsföretagen att folk inte kommer att vara villiga att betala för att bli av med en vanlig förkylning.
Och det kostar miljarder att ta fram en ny medicin.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Skojar de! Jag skulle lätt betala för att bli av med förkylningar.
Även om man kanske bara är akut sjuk 1-2 veckor (jag blir det iaf) så hänger skiten kvar i kroppen flera veckor efter.
Sara

Nä det tror jag inte, det va i gårdagens 16 feb i expressen jag läste det, letade efter det nu, men hittade inte sidan, men jag kopierade den rakt över.
//Baloo forever

En länk för att snabbt kunna få en liten förklaring till nån medecinsk term. Har bara testat på lite vanliga sjukdomar. Men det kanske kan va nåt ändå.
//Baloo forever