Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1265 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 17 Feb - 09

Jaha då sitter man här o e sömnlös igen, för andra natten i rad, börjar bli riktigt jobbigt. E svintrött men det bara går inte att sova, så det e bara att gå upp igen Skrikandes

Varför kommer dessa perioder, antingen sover man inte, el lite, el kan sova hur mycke som helst. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Hoppas ni andra fått sova iaf.

Zimba e lite sur Tyst

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Godmorgon, har varit och lämnat Marcus på fritidsgården tidigare i morse, dom anordnade en skidresta till Hestra. En heldags utflykt. Kul att dom iaf försöker engagera sig i barnen !

Idag ska jag försöka locka med Gubben till Ikea, men när jag nämde det igår, va han inte allt för sugen…….hum han tyckte det va bättre om jag ville åka med någon kompis……ha han vet inte vad han ger sog in på med att släppa loss mig själv på Ikea, men har han sagt det så =0)

Nåja blir det inte Ikea, så kan jag nog slå ihjäl dagen här hemma också, har massor med tvätt att vika och stryka..bllllääää blääää

Hoppas ni alla får en underbar dag kram från ett kallt Hörby, 13 grader kallt.

Natali
0

Huvva! Minus 23,1 grader står termomentern på! Det har till och med blivit kallare på en halvtimme. Så skönt att jag har mixtrat med elementen så vi har varmt och skönt nu.

Inga kattbäbisar inatt. Trodde inte det heller, och hoppades att hon inte skulle börja i natt. Ju längre hon går desto bättre är det ju.

Jag har "sjukskrivit" mej från kursen idag och resten av veckan. Orkar bara inte. Har redan ont i huvudet och ont överatt föressten. Ska försöka få lite vila i dag.

Jag önskar er en bättre dag än vad jag har! Skrattande

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

msp
0

Idag är jag trött, har ont och är ledsen. Sova fick jag göra för andra natten på rad med hjälp av sömnmedel. Och då blir jag alldeles dåsig nästa dag. Men mest av allt så är jag ledsen. Det blir väl lite mycket smärta ibland.

Zimba
0

Sänder Styrke o tröstekramar. Jobbigt med sånna dagar, bläää

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

kajsa-kavat
0

God middag !

Som "3 säger, här är precis likadant. Vet inte hur jag ska få dagen att gå då allt känns motigt. Ska i allafall tvinga mig ut nu och middagsfodra hästarna, kela och gosa lite med dom.

Ha en bra fortsatt dag !

Catarinas
0

Har en "inte sova" period trots tryptizol, kan ju alltid hoppas att inatt händer det. Var uppe i natt och drack kvällro te efter tryptizolen sen blev jag alldeles snurrig. (full)

Ha ha när man var ung var det annat man skulle vilja hända nu är man mer intresserad av att sova än att det ska hända nåt.

Låter som jag är sjuttio år men jag är "bara" fyrtiofem.