Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1848 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 16 Feb - 09

Morron på er alla, nattugglan Zimba har ännu inte kommit i säng men det e på g.

Måndag igen, helgerna går alldeles för fort.

Zimba önskar alla en bra måndag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

rockygubben
0

Gomorron,har inte kunnat somna.Nu är det ingen mening att lägga sig klockan ringer snart i allafall.Somnar väl på jobbet!Ha en bra dag.Obestämd

Zimba
0

Hoppas du har en förstående chef, fniss. Sova på jobbet e ingen hit.

Hoppas att du kan hålla dig vaken.

Nu ska iaf jag hoppa isäng, får väl sova lite för dig med.Flört

//Baloo forever

Rita-S
0

*gäspa* Morgon tror jag..
Har sovit jättelite, jättedårligt, och alt pga jag skall till gynmotagningen i dag så jag skal gå från jobbet klockan 11.. :/
Trevligt att vika ut benen för nån, och dom har nästan garanterat nån på utbildning som dom vill skal kika på..
Jag har ju haft förändringar, och då måste studenterna få se arret efter utskrapningen o så, och få veta hur rutinen är i länet för cellprov efter förändringar..
Suck.

Men, om dom frågar innan är det mästa okej. Det kvittar faktisk om det är två par eller 4 par främmande ögon som glanar upp i härligheten..
I kväll kommer jag nog va bra slut!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Zimba e vaken ännu, men nu måste jag försöka sova. Fan va jag hatar att inte kunna sova, mooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Rita: Håller tummen för dig.

Så natti natti på er alla, nu dax att krypa till kojs o se om det finns nån sömn kvar till Zimba.

//Baloo forever

Natali
0

Morron.

Klev upp och skulle ju kolla till Ego det första jag gör. Ingen Ego. PANIK! Ringde till och med maken och frågade om han sett henne i morse. Sprang runt och kollade på alla ställen hon brukar ligga. Ingen Ego.

Så kollar jag under min säng. Där låg hon på en resväska. Suck.

Vi har minus 16 grader och lite kyligt med andra ord. Jag skruvade på elementen för ett par dagar sedan så nu är det i köket inte spärrat längre, så vi har varmt i köket äntligen.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

linasvovvar
0

Godmorgon !

Rita lycka till !!

Natali…är det Ego som ska bli mamma ??? Isf känner jag igen den paniken, hade en skogis som skulle bli mamma för ett par år sedan. Stängde in henne i badrummet /där hon förövrigt hade sin låda, mat och säng/ men när vi kom hem va hon borta helt borta……hittade inte henne på flera timmar…tillslsut hittade vi henne i min gardrob med en liten kissebabys.

Idag händer inte mycket, har massor med tvätt att ta tag i =0(

Ska fylla i lite papper och sparka på gubben att han ska fixa en reservdel till torktummlaren.

Och By the way det ska snöa idag

Anna-Klara
0

Lucka till rita, eller ja, nu är det väl redan gjort Glad

PMS + extra värk + trötthet + förkylning = vansinnig Anna-Klara Tyst

Zimba
0

Ja jösses va trött jag e, fick sova knappt 4 timmar, sen har jag hållt igång hela dan, skulle nog kunna sómna på sturt men då vaknar jag väl 1 inatt o klarvaken, så det e väl lika bra att genomlida denna trötthet o försöka sova tidigt istället,

Anna-Karin: Jag skälver o skakar av skräck, fniss

//Baloo forever

linasvovvar
0

Godkväll !!!!

Hoppas ni alla har haft en OK dag !

Min lilla vovve Baloo är jättehalt, han har inte ont om man klämmer och böjer, men han stödjer inte på benen, stackaren. Får se hur det utvecklas, annars blir det vetten i morgon !

Rita-S
0

morr

jag hatar cellprov..

Nu skal jag äta middag.
Men tack för alla tummar och tankar i dag, det gjorde nog att jag lättare uthärdade elendet..

1 år till nästa gong >.<

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

linasvovvar
0

Va bra att allt gick som det skulle Rita och som sagt ett år till nästa =0)

linasvovvar
0

Just det, va blir det för gott till middag ?

Rita-S
0

geggakorv! MUMS! :D

linasvovvar
0

#13 BLÄÄÄÄ det lät inte alls gott !!!! Vad är det ???

Rita-S
0

#14 hehehehe!

Du tar vanlig korv. Spelar roll vilken det är men vi brukar ta varmkorv eller grillkorv. Grillkorv kappar vi i bitar och stekar, varmkorven dampast.

Sen har man tillbehör. Typ, riven ost, majs, räksallad, potatissallad, löksallad, mimosasallad, rå och stekad lök, ketchup, senap, Salsa, gräddfil, olika sorter dressing efter eget val, oliver i bland, och sen geggar man på allt av det man vill ha på över korven som man då har i djup tallrik för att få plats med mycket "gegga" ;) Sen .. frossar man! :D

Vi äter så för att vi ärter lchf och inte längre äter bröd till korven. Förut hadde vi korvbröd med och gegget på :)

Zimba
0

Baloo krya på dig. Puss på dig från mig o min Baloo Kyss

//Baloo forever

Anna-Klara
0

zimba: pfffffffffffffffffffffffffffffft *asg*

BWAAh nu är jag hungrig Rita, trots att jag åt frukost för.. vänta nu.. det var ju flera timmar sen - jag KAN äta nått nu!! :D