Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1805 ggr
Catarinas
0

Ja är lite lessen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon är det fredagen den trettonde och jag är tvungen att avliva min trogna kattkompis som alltid möter mig i dörren och kan sitt/ligg/hopp på kommando. Han har fått cancer i buken och nu ser det ut som om han lider så nu är det dax. Han är tretton år och heter Baloo. Hans kropp(var) som björnen Baloo i djungelboken…

Anna-Klara
0

Amen fy. Ta bort sina älskade nära djur är aldrig lätt.. :( Kram!

linasvovvar
0

Beklagar verkligen sorgen

Styrke Kramar

Simson
0

Massor med tröstekramar!

Det är ett fruktansvärt stort steg att bestämma sig för att ta bort en kär familjemedlem! Det är dock "skönt" att veta att han inte behöver ha ont mer. Heder till dig för det!

Det kommer att ta tid att komma över förlusten och det kanske ej heller går helt men med tiden kommer man mer och mer ihåg de lyckliga stunderna bara. Skall skicka dig en tanke i morgon. Det är hemskt att gå igenom.

Jag låste in mig i en vecka efter min Simsons bortgång.Gråter

Kram!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Zimba
0

Meeeeeeeen va hemskt, åh vet inte vad jag ska säga, men jag vet hur det känns.

Du kan få en puss från min vovve Baloo, en berner sennen, vet att det inte e samma sak, men ungarna säger att Baloo pussar hjälper mot allting.

Så pussar från min Baloo o styrkekramar från mig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Tatsja
0

Får verkligen beklaga din lille familjemedlem. Vet hur det är. Men tänk som jag när Pento gick bort. Han finns i regnbågslandet. Där är det alltid fint väder. Gräset grönt, massa klätterträd, fullt med mat. Famnar som ser efter dem och kammar, smeker och kelar. Alla djuren oavsett ras, leker och har roligt.

Det är min tröst

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

mongu
0

Det är tråkigt när man måste ta såna beslut. Men samtidigt så får du tänka att det är det finaste du kan göra för dtt djur.

Han lider o det kan du hjälpa honom med. Det är svårt o det känns, jag vet. Men ändå så var min upplevelse att jag var tvungen, det var när jag fick ta bort Sotis o Missan. Två goa katter.

Sotis som hade nåt som vi inte vet men han bara magrade o så jättesjuk ut. Han tittade på mig hos veterinären o såg så otroligt tacksam ut. Precis som att Tack matte nu slipper jag lida. Sen stod jag med tårarna rinnande o Sotis fick somna in i min famn.

Missan var också sjuk o gammal, såg inte bra o var väldigt förvirrad. Hon var inte alls på samma sätt utan försökte komma undan. Men hon somnade också in i min famn o med mina tårar rinnande.

Sen vet jag att våra kära djur finns i sin goa värld nu o mår bara bra. Så tänker jag o då tröstar det mig.

Många kramar till dig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

Så tråkigt att höra :/ Lädsen för din skuld!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sara
0

Beklagar Gråter

Sara

Natali
0

Tråkigt. Sänder dig styrkekramar. Så jobbigt att förlora en vän och famlijemedlem.

Men nu slipper han i alla fall lida. Du får minnas de härliga stunder ni har haft.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Catarinas
0

Nu är han borta lille Baloo. Han somnade in stilla och lungt och veterinären tände ett ljus för honom. Nu slipper han i all fall lida mer.

Tack alla för ert stöd

Anna-Klara
0

Vilka fina bilder du lagt in på honom - en vacker katt Skäms

mongu
0

Kramar till dig. Det är hårt men tänk på att han inte lider mer. Säkert så sitter han o spanar på en grönskande äng nånstans.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Catarinas
0

Jag är helt säker på att han träffat sin kattkompis Mulle som väntat på honom där uppe. De ligger nog på ett moln, pratar och spanar ner på oss dummisar som stannat kvar här nere ett tag till. Cool

leijasmatte
0

tröstekramar som vi hoppas värmer dig en dag som denna.

Birdbone
0

Lider med dej! Han var verkligen fin.

Var själv tvungen att ta bort min älskade Wilma i aug.

Tänker på henne varje dag.

Zimba
0

Sänder mängder av tröstekramar oxå. Vet hur svårt det e.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

katttokig
0

Det är tufft att ta bort ett djur som är sin familjemedlem ..Tog själv bort en av mina katter för några månader sen .han fick epelepsi  med.hjälpte ett par månader sen va det kört han hade 4-5 anfall varje dygn.Man såg hur han led efter varje gång,även vi och dom andra katterna .Fick bara bli ett år,det va  hemskt den dag vi åkte till vet.och han fick sista sprutan. Tänker på dig och vet att det är jobbigt men nu har Baloo inte ont längre ,han är säkert i katthimmeln och har det gott ….kram