OT: God Morgon 12 Feb - 09
Sitter här o väntar på att det ska börja snöa, men det e nog bättre att gå o lägga sig, för det lär väl dröja innan det e vitt på marken runt här, suck.
Men får väl hyra en snömaskin, för pulka vill jag åka 
Jag har fått en ny bästis, en grabb som passar mig så bra, han heter John Blund åh han vet minsann hur man ska göra för att få en jänta att sova, han e bäst. 
Hoppas han stannar kvar här lääääänge.
Zimba ska nu in o se om han e vaken 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
God morgon *gäspa*
Zimba! Kom hit och åk pulkarace med mig! Vi kan skutta i massor av snö o sen kan vi våldgästa Rita på en fika 

-pssst *viskar* du kan hälsa john att jag också väntar på honom när du e färdig med honom? 

Godmorgon !!! Här är underbart väder i dag, 4 minus och ännu mer snö !
Helt underbart !
Jag sitter och väntar på ett samtal från en läkare. Sen ska jag städa och handla.
Ikväll är det föräldrarmöte ! Och jag ska faktiskt för en gång skull boka mig framför tvn kl 21 vill så gärna se det här mer Knutby !
========================================================================================================================================

Men gud va hände med min text ???

Texten blev stor, Lina, fniss. Försökte trolla men lyckades inte.
Zimba har inga magic fingers
o ingen snö.
Sen kan jag berätta att min vän eller föredetta vän John Blund, han e otrogen, inte har han vart här inatt inte, eller så va sömnpulvret slut, vad vet jag. Eller så har Tassy snott han ifrån mig
Så nu har hon både snö o John, blä på dig.
Du kan åka pulka utan mig, så de så.
Zimba e sur igen,
//Baloo forever

Men hur och varför blev den så stor ???

Spöket laban, kolla min text blir oxå konstig, hm. Det e nog herr Laban som e i farten.
//Baloo forever

Godmorgon.
Ja, fick också knas med min text i ett annat inlägg, då blev den kursiv….
Jag avbokade kursen på af idag, eller jag gick inte. Var på enskild träff med af handläggaren i går. Vi pratade bara om svårigheterna med läkaren. Hon skrev 1 ½ sida och skulle prata med fk. Frågan är ju om jag skall fortsätta kursen. Jag grinade faktiskt. Inte ofta jag "klarar" det framför andra människor.
Nu är jag inne på mitt 3e avsnitt csi miami, sen ska jag gå o lägga mej o läsa i en super varm skön säng. Bäddvärmaren är toppen.
Är sugen på att gå ut och fota lite, det är sol som strålar igenom en lite disig himmel. Får se hur jag gör. Har satt igång en tvätt och en disk. *Stolt*.
Ha det bra alla idag, hoppas ni har mindre ont än jag! 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Guddagens Guddagens… är på väg att göra mig en kopp kaffe och sätta mig med en underbar bok: När du läser detta av Giles Blunt - mycket spännande kriminalroman som kan rekommenderas å det grövsta!
Zimba: när jag läste ditt första inlägg tänkte jag "hur har hon mutat honom?" men.. sen… så gissar jag att du inte HAR mutat honom ändå 
åhh Natali; soldis kan ge såååå vackra vinterbilder så om du inte har allt för ont ge dit ut vet ja 
Kram kram!

#8 jag öppnade fönstret och fotade lite. Men speciellt bra blev det inte. Ville fånga några "kristallflingor" som glittrade i solen. Men det gick inte så bra.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Det e min hemlis om hur jag mutar John, han ska tebax hit igen.
John come back to me, I miss you and I need you, please pretty please.
Testar om det funkar med engelska för att han ska komma hit igen. 
//Baloo forever

*mutter* Man ska dela med sig!!!!! (har jag hört) *mutter* 

Jag ger mig fan på att det e Tassy som snott John från mig. Hm dela med sig, har du ingen karl?????
Han kanske inte riktigt skulle vilja dela med sig, åh för min egen del vill jag då rakt inte bli inblandad i nån otrohets grej el t.o.m skillsmässa.
//Baloo forever
Men är inte John Blund klonad? Har för mig det, Såg honom nere hos sonen vid halv nio i morse.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tatsja: Vad e det du säger, en sån chock för mig å dumma jag som trodde att det bara fanns en av han, suck
Hoppas verkligen att du såg fel. 
//Baloo forever
Nejdå. Han var här. Jag såg honom alldeles tydligt. Strödde sömnpulver över honom och han somnade så gott.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

//Baloo forever