Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 911 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 13 Feb - 09

Kl e lite över 7 på morgonen o Zimba e redan vaken, gääääsp. För lite sömn igen, vet inte vad det e som gör att jag vaknar tidigt, dumt e det iaf.

Så va det äntligen helg igen, tiden bara rusar iväg.

Hoppas alla får en bra dag.

Zimba e lite vidskepligObestämd

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

"redan vaken"? din sjusovare ;) Jag är redan på JOBBET!! :D har varit i snart en timme.. ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Rita, Vissa har det bra.Flört Jag vaknade redan vid halv fem och det var -14 ute. Hutter.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
0

Värkligen, Tatsja ;) Värkligen! ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Tatsja
0

Rita: Önskar jag kunde arbeta, men alla skador sätter stopp för det. Läkarna säger att i sådana fall får det bara vara 2 timmar om dagen och då ska jag under tiden kunna sitta, ligga, stå och gå. Vem anställer en då? Klarar inte att sitta högst 20 minuter framför datan. Sen måste jag upp och gå. Likadant när jag ser på teve. kroppen säger ifrån.

Väl mött, Tatsja

Rita-S
0

Det kanske skulle hjälpa om du får en sentralbord/sekreterarejobb där du får höj och sänkbart bord så du kan ställa upp bordet? det borde väl finnast nåt lite firma som inte kan erbjuda enbart 20-25% stilling pga dom inte har arbete till mer eller råd med mer?

och en sekreterare sitter inte så ofta still hela tiden :) Iaf inte dom sekreterare som jobbar här på huset, man får gå runt en del för man skal lämna nåt till olika folk, nåt brev eller nåt :)

linasvovvar
0

Godmorgon, ruskigt kallt ute 14 minus ner i skåne, de ni !!!

Men sååå vackert vädret är, strålande sol, klarblå himmel och vacker frost ÖVERALLT och mitt goa snölager ligger så klart också kvar !

Ska handla nu på morgonen så fort typ ica öppnar. Sen hem och förbereda lite saker inför söndag.

Sen ska jag hämta Mackan och köra honom till sin pappa.

Sen ska jag köra hem till mina föräldrar som kom hem från Thailand inatt och lämna tillbaka deras hund =0)

Tatsja
0

#5 Har provat att söka, men nejdå. Mina händer är ju inte vad de ska vara heller. Sen väntar jag på 2 operationer. Ena ögat och ena handen. Tyvärr den rätta handen som ska opereras.Tack och lov att man har datan

Väl mött, Tatsja

Rita-S
0

Men då kanske det är lönad att vänta tills efter operationerna iaf :)

kanske det finns nånting du kan jobba med hemmafrån? :)

Anna-Klara
0

gnääääll! Skoskav, värk i kroppen.. och yrsel :(