Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1139 ggr
Zimba
0

OT: Fredagen den 13:e

Japp det e det imorgon o Zimba tänker knappt gå ut, bortsett från att rasta vovven, annars stanna jag inne o gör mest ingenting. ja städa kanske.

Hur e det med er kära medlemmar, e ni vidskepliga????

Zimba gillar inte fredagen den 13:eSkrikandes

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Tatsja
0

Min turdag. Motvallskärring som jag är.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Zimba
0

Jahaja, nu ska vi visst va lite tvärtom här, fniss

//Baloo forever

Rita-S
0

det är ingen skillna på en fredag 13 eller en vanlig dag. En fredag är sista arbetsdag före hälgen och massor av mys inkommande :)

Denna veckan har inte varit den bästa för mig med värk och skit men nu hoppas jag att jag kan släppa en liten stund..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

Ska till sjukgymnasten om en stund.

Men är inte så rädd för denna dag. Det brukar inte hända mer än vanligt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Tatsja
0

Zimba: Jag har till och med bevis för det. Levande. Slog vad med barnmorskan att mitt barn skulle födas den 9:de eller 11:te oktober. Aldrig, sa hon. Du går inte 3 veckor över tiden. Har ju en dotter född den 10:de. Vi slog vad om 50 kronor. Han föddes den 11:te oktober. Fick min slant på BB.

Sen har jag alltid fått höra att jag är motvalls. Så jag vet att jag är det. Någon ska väl vara lite motvalls.Flört

Väl mött, Tatsja

Zimba
0

Ja vi e nog alla en smula motvalls skulle jag tro. Kan själv vara det så till den milda grad, men man e ju inte heller vädur för intet, fniss

//Baloo forever

Tatsja
0

Jag har bevis för att jag är jungfru.Förvånad

Fick ett otäckt brev i veckan från fogden. Bara ett fel. Personen hette Anna och jag Ann, födelsedatum 840513 jag 540920, Sonen fick jätteroligt. Mamma här kan man verkligen se att du är jungfru, Du är ju 5 år yngre än mig. Känner mig inte äldre än 25 så nu fick jag bevis att jag är jungfru och 25 år.

Väl mött, Tatsja