OT: Namninsamling
Namninsamling ang dunplockning, var med o skriv på e ni snälla. OBS: Inga trevliga bilder.
Har även skickat länken till mina vänner via mail.
http://www.djurskyddet.se/index.asp?s=1
Zimba månar om djuren.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Det är inte klokt detta som pågår, och det kommer nog att bli väldigt svårt att få stopp på detta svinaktiga djurplågeri. Men vi får göra så gott vi kan med denna namninsamling.
(Tänk om jag vetat detta när vi var i Kina och jag köpte min dunjacka, då hade jag väl aldrig köpt någon.)

Fruktansvärd industri det där om dunet!!!
Blir sååå arg!!!!
Tack o lov har jag aldrig köpt några dunprodukter. Hörde om detta för många år sen genom Djurens rätt.

Har nu skrivit på!! Bra Zimba!!! :)

Tack Hopi.
Ja det e säkert svårt att stoppa, men e det ingen som agerar så blir det ju aldrig slut på det. Så man måste ju göra ett försök iaf. Har nog själv aldrig ägt nåt med dun o tänker heller aldrig skaffa, jo 1 gång köpte jag ett duntäcke o den natten sov jag inte pga att täcket prasslade som fan, så jag åkte o lämna tebax det o köpte ett termotäckte istället o har det fortfarande kvar.
Som jag sagt så många ggr men säger det igen, djuren kan inte tala, så vi får föra deras talan.
Sprid gärna denna länk vidare till alla ni känner.
//Baloo forever

Jag skrev på också.. Har inget dun-aktigt själv för jag kunde inte med tanken på att det var fågeldelar nära kroppen. Hade dock inte en endaste tanke på att det kunde vara från LEVANDE fåglar - yuck! Skärpning människor!

Skrev på jag med.Sånt borde inte förekomma!Blir så arg!

Tack säger jag å djuren vägnar för att ni skriver på.
//Baloo forever
Har självklart skrivit under. Detta är djurplågeri
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?