Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 1310 ggr
linasvovvar
0

OT liten hund söker nytt hem !!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska hjälpa till att omplacera denna lilla godbit. Så finns det någon som letar efter en ny livskamrat så hör gärna av er !

Tintin som denna rara gossen heter är en bladras mellan bla borderterrier. Han är 2½ år, vaccinerad och chippad. Går fint ihop med hundar, barn och katter. Önskar ett GOTT hem !!!

Natali
0

Ohhh! Vart finns han? Hur är han mot andra hundar när man möter de på promenad? Hur är han i lydnad? Kan han gå lös?

Jag är intresserad om allt stämmer! Hur van är han vid katter?

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

linasvovvar
0

Han har ju bara varit här i kväll och både jag och mannen är så impade av honom, han lät sig badas och trimmas utan att röra en min. Jag har inte testat att ha honom lös, det har varit mörkt sen han kom. Men han är ju inte så gamal så sånt brukar ju gå att lösa. Han lyder fint på sitt och gå och lägg dig osv osv. Dom som hade honom innan har katter och vi har en katt, inga som helst problem !

Vi bor i Hörby, skåne !

Zimba
0

Åh så sööööt. Puss från oss här.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Natali
0

#2 Attans också! Det var inte det nrämaste. Jag bor i Umeå. Du råkar inte ska upp till Umeå?

Jag kan inte åka någonstans nu heller. Väntar ju Sphynx kattungar inom 12 dagar.

linasvovvar
0

#4 Oj oj Umeå, det va en bra bit bort ! Kan ju bli lite svårt att lösa !

Lycka till med kissebabysarna…..inga nya bilder på den stolta blivande moren ??

linasvovvar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en ny bild på killen, trimmad och grann !!!

Anna-Klara
0

men ack så underbart söt! Hoppas du hittar nått bra hem!

linasvovvar
0

#7 Han är verkligen jättego, hoppas på att finna honom ett superhem !

ANNIA
0

Ett litet inhopp. Det finns ju en sajt här på iFokus som heter djurtransport.. Kika in där så kanske själva resan kan ordnas.

Natali
0

#9 Ja, det brukar vara en bra grej att få transporthjälp. Har själv ställt upp med transport av några marsvin.

Jag känne rju dock att jag helst skulle vilja träffa hunden först och linasvovvar skulle säkert vilja träffa mej också. Jag väntar ju också en kattkull snart, så innan kattungarna är i alla fall 4 v så tror jag inte att jag vågar ta in en hund, även om den är kattvan. Vi har levt utan hund nu ett tag.

Lycka till, och krisar det sig alldeles så tar vi så klart emot honom. Flört (Har ju lite svårt att motivera för maken att tvärt ta mej ner till skåne så där tvärt för att skaffa en hund NU.)