OT: God Morgon 6 Feb - 09
Hej hopp o God morgon på er alla.
Hoppas ni fått sova o mår någorlunda bra, tänk att kunna få säga att idag mår jag kanonbra o verkligen gör det, men det var på den gamla goda tiden som det va så. det va bättre förr i många avseenden.
Zimba önskar alla en bra Fredag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Godmorgon!
Har inte somnat än. Sitter o försöker få ordning på allt på den nya datorn.
Tyvärr så har mitt minne svikit mig så alla dessa lösenord är som bortglömda. Dom som var så självklara. Suck att jag aldrig lär mig.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Godmorgon, jag har sååååå ont i ryggen idag, jag vill inte orkar inte ha en sån kass dag dag, har för mycket att göra.
Nu om en timmes tid kommer det ett par som ska titta på Tintin, så vi hoppas alla gillar varandra!!!!
Min kära gubbe ska få hem lite ved aå han har fm räddad !!!
Sen ska vi hämta hem Fredriks bil, i kväll hoppas jag att verkligen INGETING händer, att jag kan ligga och slappa i soffan. Det hade varit en dröm, men det dyker säkert upp något !!!
God förmiddag !
Här snöar det och är nästan nollgradigt. Det är så fint, inifrån vill säga. Inte vill jag ut i det här vädret inte. Men måste ta mig ut och handla till helgen.
Vi ska vara barnvakt åt 2 av barnbarnen i helgen, så jag tänkte förbereda lite med maten. Det är så rörigt att ha barnen med och laga mat, har glömt hur det var med dom egna. Men det blir bäst så då har vi mer tid för ungarna i stället.
Ha en bra dag !

God eftermiddag !
Här i skåne är det 4 plusgrader, geggamoja och jätedimmigt, fruktansvärt tråkigt måste jag säga.
Lilla Tintin, har flyttat till Halmstad till ett helt underbart äldre par. Han kommer att få det så bra hos dom !
Jag ska lägga mig och läsa en stund, ryggen bråkar så in i bänken idag och jag är trött och på tjurigt humör.
Sen är det dax för god fredagsmiddag och sen en myskväll framför tvn.
Hoppas ni får en skön em/kväll