Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1420 ggr
Zimba
2009-01-28 21:47
0

Influensa??????

Zimba mår inte alls bra, fryser, ont mest i hela kroppen, huvudvärk o så förbannat trött o orkeslös. Funderar på om det e influensa som e på g, eller om det bara e för att man e såååå jävla sliten efter allt som vart.

Vet inte ens om det härjar influensa nu????? Har dock ingen feber, tror jag.

Zimba vill mest sova, gäääääsp

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

mongu
2009-01-28 23:28
0

Jodå det sägs att influensan är i full gång. Så det låter som det.

Sen kan det ju va det andra med eftersom du haft det tungt ett bra tag.

Men vila, sov, drick mycket, ta febernedsättande. Försök att måna om dig så gott det går.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Zimba
2009-01-28 23:38
0

Vill inte ha det, men kroppen känns som den e full av betong, fast isf känns det lite lagligt att va slapp, fniss.

Tack ska göra ett försök, vill ha dammsugit först bara´, envis som fan e jag.

//Baloo forever

Rita-S
2009-01-29 06:04
0

Influensaen har varit i full gong sen December här i hälsingland, min mann har åkt dit på 2 i rad!

Jag har, banka trä, änn inte haft nån. Inget mer enn vanligt med fibron iaf ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
2009-01-29 11:43
0

Gissar att den hittat hit ner nu, det e ju ändå en massa mil, fniss.

Nä inte 2ggr i rad, fy va jobbigt. Hur länge va han sjuk???

//Baloo forever

Rita-S
2009-01-29 12:02
0

Han var tilbaks på jobb något reducerat men arbetsför efter typ en vecka båda gonger

Sista gongen repade han sig snabbare men den förra var det en och en halv vecka efter han började jobba innan han kände det var helt borta

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa-kavat
2009-01-30 16:15
0

TIPS:  Jag tar alltid influensasprutan, och har klarat mig bra från att bli sjuk. Det var faktiskt en doktor som sa till mig en gång: det är bäst för din kropp att du tar i-sprutan.

mongu
2009-02-05 22:51
0

Är man en riskpatient med andra sjukdomar så är det bäst för kroppen att ta spruta mot influensa.

För det sliter otroligt mycket på kroppen med influensa i alla fall när man inte är frisk i övrigt.

Men man kan få en släng i alla fall trots vaccin men det är mycket lindrigare än utan vaccin.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!