OT morron 3 Februari.
Sonen väckte mej vid 6.30. Säkringen hade gått så tvn startade inte. Låg och drog mej en halvtimme till.Skall i väg på kurs idag. Går något som heter Biologdesign via FK/AF. Har varit borta två gånger nu. Men jag orkade verkligen inte. Tror inte det leder till jobb för min del, speciellt eftersom det är så jobbigt med bara 3 h två dagar i veckan. Men lite intressant kan det ju vara i alla fall.
Ska på biblan och lämna igen några bäcker och låna några nya. Är glad för att jag orkar läsa i alla fall. När det är som värst så är det kalle anka som gäller, för läsa något måste jag.
Sitter här en stund innan jag skall åka. Dricker kaffe och äter en chokladboll.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag !
Idag har jag haft hovslagaren här, och idag tog han sig tid att följa med in och fika lite. Det är inte ofta minsann. Det är alltid roligt att prata bort en stund med honom. Han är en riktig hästkarl, och jag har massor att lära av honom.
Resten av dagen tänker jag inte göra många knop. Jag tänker ta det lugnt och låta min värkande kropp bara vara ifred och hoppas att morgondagen ser bättre ut.
Ha en bra dag !

Godkväll !!!
Sitter och degar i soffan med en kopp kaffe. Elektrikern är här och fixar lite, så jag håller mig undan =0)
Har varit hos en kompis idag på fm och fikat, och gullat med hennes otroligt bedårande dotter på 3 månader, ska på dop på lördag och jag har fått äran att bli fadder. Jättekul ! Hon har förövrigt två underbara tjejer till, som är stolta stora systrar !
Ikväll ska jag mest ta det lugn fixa med lite tvätt och så ! Imorgon ska jag till lund på fm, sen storhandla och på kvällen kommer det en liten vovve och hälsar på som gärna vill bo här, om det funkar med resten av flocken, spännande !!!
Må gott mina vänner !