Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 768 ggr
linasvovvar
0

OT Godmorgon den 1 februari !!!

Jaha så va det februari, det märktes nästan i morse när man vaknade för det va vitt vitt vitt ute. Jag har precis varit ute i blåst och snö med hundarna men jag klagar INTE. Tycker det är underbart =0)

Gubben min sover ff han har jobbat inatt, om han vaknar inom det närmaste så ska vi åka och hälsa på ett par kompisar.

Sen ska vi lämna in ev av bilarna, det är något vajsing med den !

I kväll kommer mackan hem, så det blir en slappe kväll i soffan kanske tillsammans med Beck !

Hoppas ni andra också får en härlig dag !

kajsa-kavat
0

Här är - 2 grader ute och lite pudersnö. Ja det märks nästan att det är februari, årets kortaste månad, sedan är vi inne i första vårmånaden. Ser verkligen fram mot det.

Jag ska börja plantera om blommor, gör alltid det i februari. Sedan när blommorna börjar växa och blomma, då är det vår. Det är vad jag ser fram emot.

Idag blir det nog inte så mycket med någonting egentligen. Vaknade med en skrällhuvudvärk, somnade iof med den också. Det är så typiskt mig när det blir lite mycket runtomkring. Se´n kommer min syster och man i eftermiddag, det ska bli mycket trevligt, för det är inte så ofta som vi ses.

Ha en bra dag alla !

kramar till er