OT: Utseende & kläder!
Är ni noga med att hänga med när det gäller mode, el att sminka er o försöka att se ut att må bra????
Visst piggar det upp, men för egen del så struntar jag i sånt. Jag klär mig som jag vill o det jag gillar o e bekvämt, smink e vääääldigt sällan jag använder. Slinga håret e väl det närmsta jag kommer o nagelack.
Zimba har tråkigt.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Mode? Vad är det?
Har i regeln aldrig gillat moden. Vissa år är stilen fin och då handlar jag mycket kläder, medan oftast tycker jag en del av moden är helknäpp.
Nej mode är inte alls viktigt för mig. Smink kan man väl ta på sig i bland men oftast inte.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag har alltid välmålade naglar, varför vet jag inte, men jag känner mig naken utan nagelack. Sminkar mig gör jag vid tillfällen jag ska iväg på något, hemma sminkar jag mig aldrig om jag inte har en riktigt riktigt dålig dag, då sminkar jag min för att må ett snäpp bättre !
Kläder, jag älskar kläder och skor =0)

Har varit mera noga förut när jag mådde bättre, men nu orkar jag inte alltid bry mig.. Synd nog, för ibland kan man faktiskt känna sig lite piggare om man fixar till sig lite! Förut skulle jag aldrig gått ut utan smink.. men det gäller inte längre.. Älskade mode förut, köpte modetidningar osv, men nu.. neeej.. orkar inte..
Att sluta bry sig om sitt utseende mår både jag själv och min partner dåligt av..Skulle inte vilja ha en partner som slutade tvätta sig eller bara gick omkring i urtvättade mjukisbyxor och sunkiga t.Shirts hur avtändande är inte detta!
Smink använder jag dagligen då jag har rocachea och ser annars ut som en svullen tomat i fejset! När det gäller kläder så har jag jobboverall på dagarna och kjol på kvällen.Helgen blir det lite mer uppklätt*L*
Håret färgar jag och klipper var 5:e vecka på salong och har gjort så i 25år..Har man en bra frisör så krävs det max 10 minuter för att fixa till sig på morgonen!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Jag har kommit ifrån det där med att alltid måla sig.Men någon gång händer det,och visst då känner man sig lite vackrare.Men om man jör det varje dag ser man ju aldrig förändringen, vilket är lite kul om man ska någonstans. Målar mej innte mycke ,bara lite på ögonen. Skulle behövt frissan men de får va som de e.Jag får vara nöjd med den jag är.
Lev livet, det går inte i repris.
Jag klär ju upp mig i rena kläder, tvättar mig och så, jag bara bryr mig inte med att fölga moden.. :) Smink känner jag att jag inte behöver så mycket av, jag har stärka färger, och inte sådär tokig hy så jag känner inte direkt behovet. Sminker upp mig nån gong men det är inte ofta direkt.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
mode? va? vad är det?
smink? går det att äta? 

Har aldrig varit intresserad av mode,jag klär mig i det jag trivs bäst i.Färgar håret,det gör jag.Gjorde det senast igår.

Jag ska faktiskt till frisören och klippa mig den 10/2! ;) Annars så klipper jag mig oftast själv.. :) Att gå till frisör är inget jag har råd att göra så ofta.. Inte lätt med den inkomsten man får som sjukpensionär.. Har inte heller råd att köpa nya kläder värst ofta..
Duschar gör jag däremot ofta!
hehe För REN vill jag allt vara! ;)

Man har börjat bli gråhårig så jag slänger i färg lite då och då. Sminka mig gör jag litegranna med, men inte lika väl och noga som förr. naglarna målar jag när jag orkar (förr hade jag perfekt manikyr jämt) Kläder, ja jag förjer alltid min egen mode, jeans och t-shirts o så. Mamma brukar säga att jag är så gammalmodig som kör med samma mode jåämt( Hon är pedantisk när d gäller kläder, smink och hår) jag bara svarar att jag kör med det JAG gillar!!!
bäst så