Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1015 ggr
linasvovvar
0

Ot Godmorgon 30-1-09

Så va nästan hela Januari över, den absolut tråkigaste månaden enligt mig. Och jag lovar att vi har inte haft en enda soldag ! Hoppas att februari blir bättre.

Idag har jag redan varit flitig nu på morgonen. Jag fick tag i min advokat, ska träffa dom på måndag så jag får hjälp att fylla i lite papper till FK.

Jag lyckades även få tag i vetrinären och fick en tid till på torsdag Adina ska få en p spruta, helt nytt för mig, någon som testat det innan ???

Sen har jag ringt och försäkrat Lovis, pinsamt att jag inte gjort det innan, men jag hade helt glömt det. Fick lite panik igår när en kompis hörde av sig och berättade den tråkiga nyheten att deras älskade misse hade blivit påkörd och nu fanns i himlen. Då slog det mig f a n jag har ju inte försäkrat Lovis, men nu e det gjort.

Ska se om dammsugaren strax vill bjuda upp till dans. Sen ska jag handla och hämta paket på posten och sen ska Mackan köras till pappa och sen lär jag dö i soffan. Tackar gud att det är helg =0)

Zimba
0

Morron alla.

Ja försäkringar e bra att ha, fast man önskar att man slipper få användning av dom.

Här har det vart sol under Jan men däremot pyttesnö, ska vi byta???

Nej, du ska inte lägga dig o dö, Lina. Orkar inte med mer sorger, förstått!!!!!!!

Har ont överallt o fryser etc, så det blir en snabbstädning o rastning av vovven för min del idag.

Kram alla.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

#1 Förlåt för mitt riktigt tråkiga uttryck. Självklart menade jag det som att jag kommer va helt slut. Tråkigt tråkigt av mig att skriva annat !

Näää jag villl inte byta el jo det vill ja vi har ju varken haft snö el sol, bara grått grått gtrått. Men dom har lovat kallt i februari, så jag håller tummarna =0)

Zimba
0

Du e förlåten, gumman. Å jag fatta vad du mena, vill bara ha dig levandes mååååååånga år än.

Kram

//Baloo forever

Bettan49
0

Morron på er alla. Har varit uppe i 4 timmar men vad är detta sitta o läsa morgonblaskan med tänd lampa ända tills kl.11.

Fram för lite sol. Man är ju lika trött hela dagen så man bara önskar man fick lägga sig igen.

Den där goa gula saken som lyser den lyser med sin frånvaro. Tycker jag blir piggare när den tänds. Har den stuckit iväg till Karlstad?

Idag blir det dotter o barnbarnsmiddag för 6 personer. Jag känner att jag inte orkar men dotera får göra maten jag har skalat potatisen.

Varför är det inte lag på att gå i ide. Vi kunde sova från november tills april. Vore det inte sköntOskyldig

Zimba
0

Bettan: Vi kan göra en sån lag. Ingenting e omöjligt, det e bara olika svårt Flört

Fast jag älskar denna mörka murriga årstid.

//Baloo forever