Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1177 ggr
Rita-S
0

OT - 29 januari 2009

Buuuuurrrrrrrrrrr…………………..

I dag hadde jag velat stanna i sängen. Just nu ångrar jag på att jag ställde upp på att jobba övertid på lördag igjen :/ Jaja, det är goda pängar.

I dag blir det lugnt. Unionens kontor skal bemannast mellan 8 och 12 och vi har även styrelsesmöte i dag.

Sen slutar jag ju vid halv 4, och skal til hästen.
Gjentagelse i morgon.

*gäspa* Men visst hadde det varit skönt med några timmar till i sängen..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

godmorgon men jag har den 29 januari idag.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Natali
0

Godmorgon.

Ja jag har också 30 januari. =)

Ska lämna sonen på skolan, sen äta frukost själv. Ska föröska vila lite, innan jag sätter i gång och städar. Vi ska ju ha barnkalas på lördag. Sonen fyllar sju.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Rita-S
0

Ahem *redigera* trött var jag vet jag!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Natali
0

Ojdå, jag skrev visst också 30 jan. Jag skulle skriva 29…. Jag är också lite trött… Skäms

Jennifersthlm
0

God morgon, här i södra förorten till stockholm, vräker snön ner… helt galet, jag måste åka och handla, men har absolut ingen lust i detta väder!!! Skotta fram bilen nästan..

Brrrrrrrrr

linasvovvar
0

#5 Åhhhh va jag blir avis vill också ha snö, fast det är inget kul att köra i snöoväder. Lycka till och kör försiktigt.

Zimba
0

Zimba säger urk, bläääää, aj.

Vill oxå ha snö, här nere har vi haft snö ½ dag, moorrrrrr

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Det e 29 Jan i dag, inte 30 det e imorgon, enl min dator iaf, fniss

//Baloo forever

Rita-S
0

Vi vadar till knäs utanför allfarväg, ni får komma till hälsingland :)

Zimba
0

Men ni har ju influensa där uppe o snö, hm svårt val, fast å andra sidan mår jag ju ändå inte bra, så snö kanske skulle kunna fixa det, det e nog snöbrist som gör att jag mår skit. Obestämd

//Baloo forever

Natali
0

Gokväll. Har spenderat kvällen till att storhandla inför festen (sonen fyller år på lördag). Sen skall ju jag och maken ut på lördag kväll. Så har köpt mat o vin (till mej själv) till det. Vi skall ut på separata ställen. Kan vara trevligt ibland. Sista gågnen jag kan ta dexoen om jag skall kunna dricka lite vin på lördag.

Ego (katten som "bakar kattungar") har börjat bädda nu, fast under täcken. =) I morgon åker det upp ett par flyttlådor som jag bäddar i åt henne. Hade tänkt fixa nu kattungelåda i trä, men bättre att spara pengarna och energin åt annat just nu, får se om jag hinner innan kattungarna kommer kanske. Ha en trevlig natt, vi hörs i morgon. Har sovmorgon, så det blir nog inte förrän runt kl 10.

Zimba
0

När jag läser om din katt så får jag upp siffran 5, japp e en smula synsk. Har b.la tippat rätt på linasvovvar`s hund o häst( finns i nån tråd)

5:an kan lika väl bli 17.00 eller datum, el att det blir 5 st, nåt med 5 iaf. Får se om det slår rätt även denna gångnen. Håll oss uppdaterade.

//Baloo forever