Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1918 ggr
Janecitarica
0

ont i hela kroppen.

hej fibrogänget,jag har ont i kroppen,jag försöker kämpa och vara glad och trevlig men i bland funkar inte det.allt blir fel och jag säger fel och gör bort mig.jag måste skriva här så blir jag av med det,det är bra tror jag men kanske lite tjatigt.blä på denna fibromyalgi,varför ska jag drabbas,folk säger och du som är så ung,fy vad jobbigt att höra hela tiden.janecitarica…..Gråter…..??????hopplöst nu……

Rita-S
0

Kanske du skulle säga till dom att dom inte skal säga det då?
jag menar.. jag har sagt till folk i mitt umgänge "var snälla och tyck synd om mig på innsidan, det är jobbigt att höra det hela tiden" exempelvis :) Fast kanske jag sa det något snyggare innpackat?
Men oavsett, blä på fibro, det kan jag hålla med om till fullo iaf!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Jennifersthlm
0

Ha ha, ja du som är så ung, den har man hört några gånger, eller : Men vadå har du ont på olika ställen?? du är ju knäpp hehe..

Inte roligt att få kommentarer faktiskt. skickar stora varma kramar och hoppas du får ngr bättre dagar snart.

Zimba
0

Ja man blir både förbannad o lessen när man får höra sånna kommentarer. Jag har skickat länkar via mail till mina vänner så dom i lugn o ro kan sitta o läsa om vad det handlar om o det har funkat kanon. Nu har jag turen att jag har förstående vänner o får hjälp när jag behöver, fast e skitdålig på att be om hjälp,ni vet " kan själv" men sen finns det andra som alltid ska tycka till, men jag orkar inte lägga energi på att ge förklaringar utan går iväg, vilket inte heller alltid e enkelt att göra. så jag förstår dig så väl. Men jag har oxå lärt mig under dessa snart 20 år med fibro o e inte lika känslig längre för dumma kommentarer. Det e väl mest fatta mig el skit i det som gäller för min del när det gäller folk.

Strykekramar till dig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Janecitarica
0

tack för erat stöd.jag försöker nu att vara posetiv ,tack.Glad.janecitarica.