Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 995 ggr
Rita-S
0

OT - 29 januari 2009

Ja ni, nån god morgon blev det inte så det blev kvällstråd i dag.

Jag har nyss kommit hem, efter att ha jobbat, sprungit i stallet (sprungit är ordet) och sen varit på årsmöte i bostadsrättsföreningen.

Nu har jag stämt inn alla i styrelsen och talat för katter.
Som vanlig kommer ju frågan om katter upp. Det är inte alla som hatar kattar, men ingen tycker om lukten av kattkiss överallt, vilket jag ju förstår. Men det går ju inte för föreningen att göra nåt med katterna. Förbyr dom folk att ha katter i föreningen så tar det bort 6 av dom 50 katter som springer här ändå.

Passade på att tipsa om den gröna gel som man får på granngården som skal jaga bort katten från just det området, så nu går nog granngårdens försälgning upp med 20% tror jag nog ;)

Jag testade själv den i somras i min carport, och den fungerar ju :) Fast man får ju ersätta den efter som doften försvinner.

Nuväl, sidosteg. Jag är då hemma.. Nu skal jag snart nanna redan, rätt slut nu, och har sovit jättedårligt flera nätter.

Och jag vil bara tillägga…

Stolerna i föreningslokalen är inte fibrovännliga! Skrikandes

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

monet
0

SkrattandeFinns det några stolar som är, föredrar en mjuk soffa, med många kuddar man kan bulla upp där det behövs.

Rita-S
0

Jag föredrar min säng :) Kunne jag skulle jag tagit med den överalt..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida