OT: God morgon 20/1 -09
God morgon allesammans!
Här sitter en gruvsam Tassy som snart ska in på sjukhuset och utredas för sin skruttmage, igen. Fastar nu, skulle kunna äta en halv kamel om jag fick! 
I övrigt mår jag hyffsat bra, fibron ligger lågt och plugget flyter på bra. Väntar otåligt på att tiden ska gå, väntar besök i början av februari.
Rita: Jag är fikasugen! 
Zimba: snart kanske jag har möjlighet att komma och hälsa på igen! 

Hoppas det går bra för dig!
Kram Mongu
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Du Tassy jag har hört att Kameler smakar "Öken" så du skall kanske satsa på något annat när du väl får äta igen!
Hoppas att allt går bra med undersökningen. Och att du slipper alltför långa väntetider. Själv hade jag nästan behövt rakhyvel med mig förra gången jag bodde i väntrummet. Fast det har varit bra innan dess så det var nog bara tillfälligt.
Jag är också fikasugen!
Kram Magnus

Hoppar in här och säger hej. Mår något så urket dåligt just..
Nu är jag hemma igen, allt gick bra och det såg fint ut. Inga gallbesvär, fin lever och inget konstigt med bukspottkörteln. Skönt! Då återstår bara mer utredning på resten, urk..
#1 Tack!
#2 hihi, näe dom hade inga kameler på fiket
det blev en bakpotatis med ishavsröra, och sen semla till efterrätt - hur smart det nu var efter att ha fastat! 
Min mage gillade inte den behandlingen!
#3 hoppas du mår bättre snart!
Kram på er allesammans!