Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1053 ggr
Zimba
0

Fibro Sajten & Minnen

Vad e era bästa minnen av denna sajt?????

Det har hänt så mycket under åren, men alla galenskaper med forumcyber fest, så många helt underbara asgarv, alla goa människor som man lärt känna, då även privat, som man aldrig annars skulle träffat. Ja min lista kan göras hur lång som helst, men roligt har det vart o jag hoppas att det kommer att fortsätta så, för goa asgarv behöver vi ofta o mycke.

Gjorde en annan tråd " Gamla trådar " det va helt underbart att sitt o läsa om allt man hittat på här.

Zimba vill nu ha svar på denna undran Cool

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Vill självklart nämna alla som tröstat o stöttat när det vart jobbigt.

Tack för att ni finns.

//Baloo forever

msp
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grodor. Helt klart Grodor!

Kan ingen länka dit?

Rita-S
0

#2 Första tråden här

Uppfölgningstråden här :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Skäms känner mig lite träffad, fast jag e i gott sällskap i dom trådarna.Flört

//Baloo forever

msp
0

Söta Zimba du skall helt klart känna dig träffad och hedrad! Hadde inte du skrivit om alla dina tokigheter så hade kanske inte vi andra vågat. (Jag har också skrivit och har någon mer på gång!) Och det är precis sådant som du till exempel skrev idag om synonym som gör att jag skrattar lite och sen känns livet lite bättre!

Flört

Tatsja
0

Håller med om grodorna. Tur Zimba skriver om alla saker så vi får oss ett gott skratt. Det behövs. Tack Zimba.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Zimba
0

Tack tack e väl bäst att säga. Det e ganska bra att sitta o läsa igenom vad man gjort. för mycket har jag glömt, sen sitter jag o bara ja visst ja o skäms massor, nej det gör jag inte, men det lät bra, fniss

//Baloo forever