Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 3867 ggr
Gunbritt75
1

naturmedel

Hej Läste just om naturmedlet Fortodol mot smärta där en person med fibromyalgi uttalat sig att det hjälper. Någon som provat ???

Rita-S
0

Min mamma tar den, den har mycket bra effekt på henne iaf

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

monet
0

Ursäkta min okunnighet, men vad är Fortodol och har den verkan på värken eller ngn annan effekt.

Rita-S
0

#2 Fortodol är ett naturläkemedel som är tilltänkt att ta vid värk, men det kan va bra att kolla upp om den kan krocka med eksisterande mediciner man tar antigen det är mediciner mot värk, depretioner eller annat. Den kan påvärka så man borde kolla upp den. Men det är då altså ett naturläkemedel.
Första 14 dagar skal man ta tabletter varje dag för att bygga upp ett depot i kroppen, som med all annan naturläkemedel tar det litegrann tid innan man märker nånting, efter dessa 14 dar skal man ta "vid behov" sa min mamma. Fungerar bra för henne :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gunbritt75
0

Hej igen

I annonsen för Fortodol stod det att den är baserad på kryddan gurkmeja och innehåller dessutom fenylalanin. Det borde inte interagera med annan medicin.

mayolica
0

om det är regestrerat som naturläkemedel brukar det säljas på apoteket,då kan man fråga där om det krockar med någon medicin som man använder.

på alternativbehandlingar iFokus finns det en artikel om gurkmeja,det anses vara bra mot en hel del.

~ mayolica ~