OT: God Morgon 14 Jan - 08
Morron på er alla, hoppas sömnen o värken gjort natten dräglig.
Själv sitter jag här o har så jä…..a ont i munnen, har vart o dragit en tand o sen några timmar efter bedövningen gjort sitt, så e värken helt galen samt att kinden e svullen, så jag ser väl ut som jag fått stryk.
Ska göra ett försök med sömnen, hoppas tabletterna hjälper snart, helst NU.
Zimba önskar er en bra Onsdag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Godmorgon!
Eller vad det är? Har sovit dåligt. Satt uppe ett par timmar o kikade runt på olika sidor på nätet.
Somnade om vi 02:30 o är vaken nu igen. Ännu en dag i trötthetens dimma.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mongu: Du e inte ensam, har inte sovit alls pga värken, samt att jag spottar blod,morr. Måste få andra tabletter. mooooorrrrrrrrrr
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Godmorgon på er. Idag har jag så ont överallt. Blir snart tokig. Var hos läkare i måndags och konstaterade att jag fått en släng av influensan. jag som till och med vaccinerade mig mot den. Men den hade kunnat bli värre annars, eller?
Känns som om en ångvält kört över mig, feber, hosta och rinnande näse. Bara att bita ihop om en timme. Då ska Tatsja ut. Sen ska jag till arbetsterapin för min vänster hand som inte läker riktigt. aldrig får man vara riktigt glad.
Usch för ont i tänderna. Sonen min vet exakt hur det är. Han gick i flera år hos tandläkare när de tillslut kom på att han hade någon bakterie eller fel i munnen. Tänderna ruttnade bort och gjorde väldigt ont. Han levde i princip på värktabletter.
Förra våren gick han igenom en operation och de tog bort alla tänder i munnen. Hans tandkött var angripet av något de inte vet vad det var. Men nu har han fått löständer. Känns skönt att slippa värken, säger han. Stackars barn. Bara 29 år. men jag är glad att de gjorde operationen. Tandläkarna sa att det kunde ha blivit värre. Nu lyckades de stämma i ån innan tandköttet blev för angripet.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

# 3 Usch då för influensa. Det är inget vidare o ha.
Det stämmer att man kan få den trots vaccinering. Det positiva är ju att man får den lindrigare. Om nu det är så positivt? Bäst är ju att slippa den, eller hur?
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!