OT: God Morgon 10 Jan - 09
God morgon på er alla, denna Lördag. Här e det grått o regnigt, så det ska bli en dag i myshetens tecken, förhoppningsvis.
Zimba önskar er alla en bra helg.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
gubben är sjuk så jag måste ta husarbetet själv.. han trodde han skulle va bra i dag men icke. Jag har dessutom stalltjänst i dag så det blir en kämpig dag. Var nede i stallet och tog hand om frukost tilsammans med Isabelle, och sen skal jag ned och ta kvällsfoder klockan 8. Det sista är inte så hårt, då är det i principen bara att slänga ut hö till alla :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Tjenixen på er alla. JAg har nästan precis kommit hem, har varit och lämnat en hund hos en kompis och i går hämtade mamma och pappa två hundar. Ikväll ska jag åka in till lund och lämna katten och i morgon åker vi norrut på skidsemester. Baloo ska följa med så just nu är han överlycklig för att vara ensamhund ett tag.
Så mig lär ni inte se på en vecka så passa på att njuta av en Linafri vecka =0) Kram på er

Godkväll säger väl jag då.
Har precis varit o sett på "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen"
Den var inte alls så rolig som den första. Märktes klart att det var en uppföljare.
Men nu har vi i alla fall sett den annars brukar vi tala om att gå o se den eller den filmen. Men kommer aldrig iväg.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!