Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 611 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 8 Jan - 09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron på er alla säger en mycket mycket trött Zimba, sovit alldeles för dåligt o för lite, gääääääääsp.

Men vi har fått snö, äntligen, ok det har nog kommit en halv centimeter, men ändå, det e iaf snö, fniss.

Fast önskar att det va såhär istället, bilden e tagen i Norge för några dagar sen.

Zimba önskar er alla en bra Torsdag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Godmorgon på er, här i skåne har vi ett pat cm snö och kallt som f a n 10-12 minus. Men i em skulle det komma mer snö…sen ska det regna och bli plusgrader….sällan !!

Men jag gråter inte för det för på söndag åker vi till värmland och ska skida!!

Idag ska jag åka och fika med en kompis, sen måste jag till apoteket, sen ska jag hämta mackan i skolan, det är isbana ute och jag vill inte att han cyklar då.

Förhoppningsvis blir en passehund hämtad i kväll och i morgon åker två av mina !

[Tassy]
0

god kväll.

Har fullt upp med att brottas med ångest, har legat och vridit mig i flera nätter nu, och i natt rann det över så till den milda grad att jag övervägde akuten. Kräktes och magen var helt kaos, kändes som om kroppen brann och jag fick migrän. Fick inte heller i mig mat = katastrof för min kroniska magkatarr och ibs.

Ångesten beror tack och lov pga något så simpelt som sömnbrist och nervositet inför skolstarten. I övrigt mår jag riktigt bra även om jag är nervös och stressad av flera anledningar just nu. Inväntar ett viktigt besked ikväll.

Det ska nog gå vägen, hoppas jag får somna kvittrande glad. Behöver bara hålla ut liiite till.

Nu ska jag försöka städa lite.

Väl mött //Tassy