OT: Semlor
Så nu har det börjats säljas Semlor. Tycker det blir tidigare o tidigare, fast det e gott.
Finns det nån här som redan smygstartat detta ätade. Själv motstod jag faktiskt frestelsen idag, men det va lite frestande.
Zimba gillar semlor.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag erkänner mig skyldig
åt en god semla dan innan nyårsafton.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Hm, ok då du e förlåten men enbart för att det e så gott.
Så du klarar dig från staff, bra va 
//Baloo forever
åååh, semlor! Nu ska Tassy på semmeljakt 

Min man äter semlor året om, jag gillar inte semlor så mig kvittar det. Men är det inte i februari det är semledagen ???

Jo el i mars, e inte riktigt säker. Semlor e mums så jag förstår din gubbe, Lina
//Baloo forever
Jag köpte en två pack minisemlor igår. Smaskens!
Sara
Har inte ens sett en semla i år! :D Mäst för att jag inte ens har varit i mataffären sen förra året! :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Var är dom…..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

# 2 Det gläder mig att jag slipper straff
. Semlan var mycket god.
Det blir säkert en till inom snar framtid.
Har hört att semlor är ett perfekt sätt att gå ner i vikt
eller är det tvärtom
Strunt samma semlor är gott.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Idag blev det en normalstor semla med vanilj. Borde vara lag på att semlor bara får säljas en vecka varje år!
Sara
Jag vill ocks ha. Ska åka på semmeljakt! Avskyr att baka. / Laila.

på vissa konditorier kan man få tag i saffranssemlor, dom är riktigt supergoda. Passar väl bra så här i juletid.
Semla, så gott, mandelmassa med massa grädde. Jag som inte får äta det. Ta för mig också.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Precis nu efter jul som jag tänkt äta lite nyttigare kom våran son hem med semlor igår Jätte goda , men det känns lite väl tidigt!!