Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1048 ggr
rockygubben
2009-01-04 09:44
0

Godmorgon 4/1

Godmorgon! Här är det -18 grader kallt,usch.Får sån värk av den här kylan,inte ens hunden ville gå ut.Hon kissade sen gick vi in hon började hoppa på 3 ben.Idag ska jag inte göra nåt.Ha en bra dag allihop!Glad

Vildfagre
2009-01-04 12:25
0

Kallt här också ca 20gr. Har bara katter så jag slipper gå ut. Stel som en pinne blir man av kylan men om några månader ska vi väl tina upp eller hur. Hoppas det är bättre i morgon då jag ska på kattutställning i Stockholm. Bävar för att gå upp klockan tre. Det blir kul men jag vet att det också blir jobbigt. Laddar med värktabletter och ligger väl för ankar på tisdag. Carpe Diem! Mvh/ Laila.

Rita-S
2009-01-04 12:45
0

-20 här med, och jag fick åka ned till hasten. Har även varit på mataffären i dag.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

abbis
2009-01-04 13:50
0

-20 på termometern här oxå..is på 50% av våra fönster. Har 13 grader på golvena och ca 17 i rummen.Går i stora koftor och fårskinnstofflor.Sitta still kan man bara med filt om sig..Har inga spisar att elda i men elen är gratis så jag funderar på att dra igång alla kupevärmare jag har ligger..hyresvärdarRynkar på näsan..I verkstan kan jag alltid sätta på keramikugnen då jag även där har ett fast pris på elen ..ha ha ha ha ..Inte speciellt miljövänligt men va gör man när man fryser hela tiden…

Ska göra en utflykt men vi får väl se om bilen startar..ha ha

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

mongu
2009-01-04 15:30
0

- 11 gr. här. Håller mig helt klart inne idag

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!