OT: God morgon 2/1 2009
Godmorgon alla här på fibro i Fokus!
Har ni sovit gott? Själv sov jag gott fram till kl.04. Sen väckte värken mig.
Vi har 7,5 gr. kallt. Så det blir nog en innedag för mig.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Godmorgon. Här är det lite över -12. Hutter. Träden är väldigt vackra. Det lyser som silver i deras grenar. Tunga av frosten. Knarrar under fötter och hjul.
Sonen chockade mig genom att vara uppe redan halv fem. Men det visade sig att han spelat hela natten. Hoppas han håller sig vaken en liten stund till. Då ska Tatsja ut.
Ha en fin dag
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
God morgon
Tror jag.
Har haft världens skov i flera dagar. kapitulerade i går och maxade min dos citodon på kvällen. Värken släppte inte helt, men det blev levbart, så jag kunde somna tidligt trots jag legat och sovit/"sovit" i flera timmar.
Har sovit skapligt bra.
Nu får vi se hur det blir med fibrovärken denna dagen… 3 dagar kvar sen är det jobb igjen!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon här har va just nu mer är 12 minus, ruggit kallt, fast jag gillar det kalla klara luften och det fina vädret. Här är strålade sol och klarblå himmel. Helt underbart, men det blir till att elda i båda kaminerna idag så man inte får in kylan. Är ensam hemma och det jag har planerat är att handla. Sen ta det lungt, behöver borsta hundarna som blev badade igår om dom hunnit torka.
Ha en riktigt bra dag allaihopa