OT: God Morgon 1 Jan - 2009
Oj det kändes konstigt att skriva 2009 men det e dax att börja vänja sig.
Hoppas ni haft en bra Nyårsafton o kanske ätit o druckit gott, eller bara varit.
Själv har jag tillbringat aftonen med en kompis o hennes vovve, som e lika skotträdd som min, så det har spelats hög musik så att dom har sluppit höra det värsta. Vi har iaf ätit o druckit gott o e nu vråltrött.
Zimba önskar er alla en bra 1 Januari.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Godmorgon och sov gott Zimba. Detta med skotträdda hundar, vet jag hur det är. Min gamla schäfer var otrolig rädd. Hon låg inne på toa och det rann ur båda ändarna på henne. Tack och lov finns hon inte här med oss längre.
Tatsja är lite orolig, men inte rädd. Just nu ligger hon i korgen och snarkar så jag tror den ska lyfta.
Snart dags för promenad i kylan. -10 så det blir långsippor under.
Ha en bra nyårsdag.
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
mina katter skiter i smällare och sover lika gjärna, fast Ronja tycker om att sitta i fönster och kika på et par minuter iaf. Tills hon lessnar och lägger sig att sova i stället.
Redan vaken, somnade efter 4 i natt men kan inte sova mer pga värken. Suck. Vilken start på nya fibro-året?
Om några dagar plockar jag bort juldekorationen iaf. Då blir det mörkt i mitt hem!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon alla!Min hund brydde sig inte om smällarna,hon låg o snarkade.Det var skönt!Idag är det kallt som attan.

Godmorgon alla
Hoppas ni haft en fin nyårsafton. Själv jobbade jag igår och ska jobba idag också. Men hann i alla fall ut och se alla fina raketer med mannen och yngsta killen. Har tur som har hundar som inte bryr sej om smällare eller raketer, nästan tvärtom med den yngre. Han ska iväg efter dom istället så dom fick stanna hemma när det var dags att skjuta raketer.

Godmorgon var hos goda vänner igår. Såg en del raketer men hade inga som vi sköt.
Katterna bryr sig inte om smällare som tur är.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

God eftermiddag jag glömde skicka svaret imorse. Ja det är väl
dags att köpa nytt minne.
Fick trösta mina katter igår. Den ena satt i fönstret o tittade på alla smällare o raketer den andra fick jag sitta o lugna ner. Hon låg under mitt täcke inatt.
Slödag idag änna gott.