Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1079 ggr
Zimba
0

OT: Gott slut & Gott nytt år

Önskar jag er alla, denna årets sista dag.

Hoppas på ett bättre år 2009, nu vill jag ha ett bra år, hoppas kan man ju alltid.

Zimba önskar er alla en trevlig nyår.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Gott nytt år önskar även jag er alla !!!

Just nu håller jag på att baka massa bröd, min bror fyller 30 år idag och ska ha fest och som snäll lillasyster ställer man ju gärna upp och bidrar med mat =0)

Hoppas alla skotträdda djur klarar sig hyffsat ikväll, här ska öron stoppas med bomull och hoppas att det blir tyst. Vi bor på landet och inga av grannarna smäller, men man vet ju aldrig om någon annan får för sig att åka ut här och smälla.

Dom två hundar vi har som är skotträdda ska självklar med och inte lämnas ensamma. Julia vår värsta hund har bokat toa utan förnster, där trivs hon bäst och reagerar inte alls då.

Som sagt GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA hoppas tjugohundarnio blir ett bättre år =0)

mongu
0

Detsamma önskar jag alla här. Att det ska bli ett bättre 2009.

Kram

Mongu

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Sara
0

Gott nytt smärtfritt år!

Sara

mabia
0

Gott slut och Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag till oss allesammans….med en önskan om ett år med lite smärta !!

Kram, Mabia

emiya
0

Gott nytt år! Hoppas att det blir ett friskt år med många nya möjligheter!

Rita-S
0

Gott nyttår alla, hoppas det nya året blir bra för er alla!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

rockygubben
0

Detsamma önskar jag till alla!

Simson
0

Detsamma till alla! Hoppas ni har en bra kväll! Kramar alla!

Hoppas verkligen på 2009! Detta år har varit pest! året innan inte bättre. Året dessförinnan ännu sämre och året före det var riktigt dåligt. Kan behöva ett bra år nu.

Jag köpte Feliway i förrgår för att mota Olle i grind ifall detta område (som vi är nya i) är utsatt för mycket oväsen och fyrverkerier. Nätterna efter jag installerat Feliway har katterna levt rövare! Har inte sovit många minuter. När de vid 4 i förrgår morse slogs i badkaret höll jag på att få spel på dem! Gissa om det hördes det slagsmålet! Suck! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady