tänk efter nu
kan inte sova för värken har läst rubbet.nog var de nästan mobbing mot hon som skrev om bilkörning.
trodde att vissa inte får göra så här.nu vet alla
va hon mena varför ber ingen om ursäkt det blev helt tyst.om man har svårt för det finns det ju en egen sida
nästa gång kan det vara ni som skriver nåt där alla börjar hacka utan att förstå precis va man mena.
skriver inga namn vilka de gäller för det är inte schysst.

Tyvärr händer det alltför ofta att det hela blir fel när man skriver i ett forum. Just ämnet Bilkörning och mediciner är dessutom ett ämne som drar till sig många debattörer. Sedan man tog bort varningstriangeln har det blivit riktigt jobbigt. Man tar bort recepttvånget på massor av läkemedel, så alltför många verkar tro att de då är helt ofarliga och knaprar den som karameller.
Tjejen som skrev här om bilkörnibngen när hon tar mediciner gick ju bara in och frågade hur vi andra gör.
Hon berättade också att hon var tvingad att köra, när hennes man skulle ta prover. Iblnd har man helt enkelt inget val och det har inte hon.
Jag håller verkligen med dej att det gränsade till mobbing och att de som inte satt sig in i vad det betyder att bo, mitt ute på vischan, utan allmänna kommunikationerhar nog ingen aning ov vad det egentligen bo på det sättet. Till och med här i Skåne, som anses ha bra kommunkationer och är tättbefolkat, är det besvärligt, speciellt på helgerna. Äldsta barnbarnet och hans pappa bor ca 3 mil härifrån och dit går det inga bussar alls, inte ens på vardagarna. 1,2 km till närmsta busshållplats oc h affär, bär respekt med sig. För att klara sig utan bil måste man vara frisk och ha bra kondition för att kunna bo där.
Jag hade aldrig klarat att bo på det sättet och låta bilen vara stilla, därför att jag kunde må dåligt på hemvägen. Jag har bott så, men jag var tvingd att använda bilen varje dag, därför att sambon saknade körkort och bussarna passade inte alls.
Men det är bara bra att ämnet kom upp, för det behövs verkligen ventilers.
Mkettan