OT: Jag är tröttsam !
Hej ! Kanske att jag är alltför trött och grinig men
jag känner att jag är nog ganska så jobbig med
alla mina inlägg och så blir de så långa. Men min
situation gör ju att ni, bortsett från min familj, är
de enda som jag har kontakt med bortsett från det
lilla man säger när man är ute och handlar.Men jag
blev så oerhört förtjust i det här fokuset. Men jag ska
lugna ned mig lite och inte skriva så mycket. Jag
lovar. Det är ingen självömkan men jag bara känner
att jag nog blivit lite väl intensiv och det känns lite
pinsamt. Jag lovar att lugna ned mig. Kram allihopa !
/Anette

Skitsnack! Du är inte alls tröttsam. Det är bara roligt med den aktivitet som finns här. Just nu skriver inte jag så mycket här, men när jag väl loggar in, så kan jag få för mej att skriva en hel det. Så fortsätt du att skriva bara, det är bara roligt.
Mettan
Håller fullständigt med Mettan. Jag gör likadant. Skulle väl bara skriva på min egen sajt för att hålla ångan uppe, men kan inte låta bli att gå in på andra och kommentera.
Fortsätt skriv
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Flumma på säger jag!
Har du nånting som där inte finns trådar om så startar du ju självklart en ny!
När det kommer till annat enn att lätta hjärtat, tex frågor om behandling o så, så finns en sökfunktion som tillåter dig att söka på ord och kolla om det redan finns en diskution som kan ge dig en hel massa svar, och hittar du inget så frågar du bara i ny tråd helt änkelt :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Är det inte just det som är vitsen med en sådan här sajt; att alla skall kunna skriva när som helst och hur mycket som helst?? Om någon inte orkar eller vill läsa ett visst inlägg så hoppar man ju bara över det!
Så skriv allt du vill - det är ju det som skapar och upprätthåller sajten! 
Det är det som håller sajten levande.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Tack snälla för alla goa svar ! Ni är underbara ! En sten föll
från mitt hjärta ! Men som sagt, då jag vårdar min man
också så blir ju ensamheten oerhört stor och därför så
finns det så mycket inombords som bubblar och bara
måste ut ! Så tack snälla. Kunde jag skulle jag ge er
en stor röd ros som aldrig skulle vissna.
Kram allihopa från Anette

amigo-7: Vi har en tråd som heter Veckans ros där man kan dela ut rosor o dom rosorna vissnar aldrig.
Jag puttar upp tråden åt dig.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Amigo, har du kollat lite vilka fler ifokussidor det finns? Om man bläddrar ner här kommer man till alla sajter.
Låter som om jag vill bli av med dig;) Nej, absolut inte. Men så gör jag. Läser lite på en del andra sajter just för att sysselsätta mig och en del är ganska intressanta.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Håller med övriga, skriv på! Du ser ju själv, tycker man att det är intressant läsning så läser man och kommenterar i annat fall blir det inga kommentarer.
Jag startar sällan en tråd men kommenterar gärna de gånger jag loggar in, som blir alltför sällan tyvärr.