OT: God Morgon 28 Dec - 08
Morron på er alla. Ja då e snart detta året slut oxå, jösses vad tiden rusar iväg. E helt förvirrad (värre än vanligt) av dessa helgdagar, vet knappt vilken dag det e längre.
Hoppas ni får en bra Söndag ( det e det väl????)
Zimba ska nu sova.
Natti natti och God Morgon
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Godmorgon Zimba. Sov gott. Ja, det är vanlig söndag idag och skidor på teven senare. Gissa Tatsja sitter och tittar då. Sen blir jag glad om jag kan se lite fotboll. Sportfanatiker som jag är. Hockey är aldrig fel, det heller. Men jag har inte alla kanaler.
Ha en bra dag
kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Godmorgon Zimba,samma här jag blandar ihop dagarna.Ha en bra dag!
Min dator säger "söndag" så då får jag tro det stämmer.. :)
I dag släpps filmen om Max Manus i Norge. Gubben är svart av avund, Max är en av hans stora hjältar, och han har så lust att se filmen.
Forsöker leta reda på om den går här i sverige med, och om så fundera om vi skal åka och se den. Jag kommer må hemsk efter evt togresa men det är det värd!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Den bok min man läst mest o gärna läser om är Max Manus "Det ordnar sig alltid".
Hans mamma gav den till pappan när han låg på sjukhus nyop. för blindtarm.
Boken var helt sönderläst ett tag o hängde knappt ihop. Men när min man fyllde 25 år hade hans mamma låtit binda om boken o gav den till sin son. Just för att han återkom till att läsa boken om o om igen.
Själv har jag inte orkat läsa den.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

hej zimba,håller med dig .det är många helger nu men vi får väl vila och göra livet roligt.janecitarica.

Hej alla. Ja det e rörigt i en stackars redan förvirrad fibrohjärna, så kommer alla dessa dagar o rör till det ännu mer, fast det känns oxå lagligt att slöa o slappa dessa dagar o det e inte utan att det behövs.
Idag blir det till att rasta vovven o sen soooova, Söndagar e min dag, min egen slö o slapp dag, brukar säga att det e enda dagen jag e religös för jag helgar vilodagen, annars e jag ateist. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever