Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 2000 ggr
amigo-7
0

Älskade hundar och katter

Vet inte hur jag skulle orka leva utan min golden

och labbe och 3 katter. Ett liv utan dom finns bara

inte. Min golden är oerhört känslig för när det

gäller hur jag mår. Om jag sitter och gråter så

kommer han till 100% och lägger tassarna på

mina axlar, lägger sin kind mot min och så

pussar han mig oerhört försiktigt. Han tittar

på mig som om han vill säga "var inte ledsen,

Du har ju mig" ! Och så kramas vi och gråter

så att han blir alldeles blöt i pälsen. Han står

alldeles stilla och pussar så försiktigt med

jämna mellanrum.

Vad har ni för djur, ni kan väl berätta !

Kram från Anette

Zimba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, jag vet precis hur det är, min vovve e likadan, han viker inte en tum från min sida, speciellt inte efter farsans död.

Varför jag har djur, e enkelt, dom e helt enkelt bäst, dom finns o dom ställer upp o tröstar o säger inte nej till att blir kelade med när man mår dåligt. Vad går upp mot en puss av vovven el katterna mitt i ens tårvåta ansikte, eller att dom bara kommer o vill putta lite på mig. Dom blir glad när man kommer hem etc. skulle kunna skriva en hel bok om varför. Kan helt enkelt inte leva utan gör o jag gör allt för mina o lite till.

Många har sett min vovve, men en repris skadar inte.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bigblomman
0

Djur är det absolut det bästa sällskapet man kan ha!!! Jag har 2 kattungar Izabella( den maskade) 6 månader och Mufasa ( den röda) 8 månader. Jag skulle nog aldrig få så många skratt varje dag när dessa yrväder flyger omkring i lägenheten och hittar på en massa bus! Jag älskar att titta på dem när de leker, de är så tokroliga.

anaprincess
0

Jag har 2 hundar en Papillon (Jell-O) och en Parson jack russel terrier (Lukas) + en liten angora hamster (Sune) . Fast Lukas bor hos mina föräldrar då han skällde så mycket i lägenheten :P

På bilden Sune

anaprincess
0

Här är Lukas

anaprincess
0

Och sist men inte minst min själsfrände Jell-O min bästa vän.

Ixatrixa
0

Just nu har jag en hel hög med kattungar …fick 6 st den 2 nov så de är små glädjespridare måste jag säga:)

Mina katter är mitt allt och det finns nog inget bättre än att ha en katt o krama när det är jävligt.

Här får ni en julhälsning från lilla Jolie:)

Araella
0

Jag har marsvin  Glad   2 grabbar som knallar fritt i lägenheten. Deras blotta närvaro är skillnaden mellan att hanka sig fram eller hamna på dårhus….  Flört  De får mig att le och skratta mitt i det allra jävligaste! Och ofta stannar de mitt i springet och lyssnar noga när jag pratar med dem! Och när jag är färdig så fortsätter de dit de var på väg  Skrattande  De är så fulla av liv och glädje - skulle aldrig stå ut utan dem!

IngelaK
0

Och här är Fiffi, 13 år gammal puli, mitt livs glädje sedan i alla år. Hon är orsaken till att jag just nu har mera ont än vanligt, extra ont ovanpå fibron, för hon har en stor elak cancersvulst på magen … (vet inte om bilden "fastnade").

rockygubben
0

Min hund är likadan hon är så gosig o alltid glad!Skrattande

Alexej
0

Och så här brukar det se ut i min säng:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus