Älskade hundar och katter
Vet inte hur jag skulle orka leva utan min golden
och labbe och 3 katter. Ett liv utan dom finns bara
inte. Min golden är oerhört känslig för när det
gäller hur jag mår. Om jag sitter och gråter så
kommer han till 100% och lägger tassarna på
mina axlar, lägger sin kind mot min och så
pussar han mig oerhört försiktigt. Han tittar
på mig som om han vill säga "var inte ledsen,
Du har ju mig" ! Och så kramas vi och gråter
så att han blir alldeles blöt i pälsen. Han står
alldeles stilla och pussar så försiktigt med
jämna mellanrum.
Vad har ni för djur, ni kan väl berätta !
Kram från Anette

Åh, jag vet precis hur det är, min vovve e likadan, han viker inte en tum från min sida, speciellt inte efter farsans död.
Varför jag har djur, e enkelt, dom e helt enkelt bäst, dom finns o dom ställer upp o tröstar o säger inte nej till att blir kelade med när man mår dåligt. Vad går upp mot en puss av vovven el katterna mitt i ens tårvåta ansikte, eller att dom bara kommer o vill putta lite på mig. Dom blir glad när man kommer hem etc. skulle kunna skriva en hel bok om varför. Kan helt enkelt inte leva utan gör o jag gör allt för mina o lite till.
Många har sett min vovve, men en repris skadar inte.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Djur är det absolut det bästa sällskapet man kan ha!!! Jag har 2 kattungar Izabella( den maskade) 6 månader och Mufasa ( den röda) 8 månader. Jag skulle nog aldrig få så många skratt varje dag när dessa yrväder flyger omkring i lägenheten och hittar på en massa bus! Jag älskar att titta på dem när de leker, de är så tokroliga.

Jag har marsvin
2 grabbar som knallar fritt i lägenheten. Deras blotta närvaro är skillnaden mellan att hanka sig fram eller hamna på dårhus….
De får mig att le och skratta mitt i det allra jävligaste! Och ofta stannar de mitt i springet och lyssnar noga när jag pratar med dem! Och när jag är färdig så fortsätter de dit de var på väg
De är så fulla av liv och glädje - skulle aldrig stå ut utan dem!

Och så här brukar det se ut i min säng:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus