Tillsammans är vi starka!
Glöm aldrig det.
Denna tråd vill jag ska bli en "pepptråd" där vi kör lite pepptalk! De kan vi alla behöva emellanåt.
Jag börjar…
Rita: Du gör ett kanonjobb med denna sajten, och du är en toppenväninna!
Zimba: Du är ett enormt stöd och till stor hjälp för oss alla som behöver det, även du är en toppentjej!
Mongu: Du delar med dig av dina kunskaper i ur och skur, och kämpar tappert på trots motgångar med sjuk make. Du är en klippa!
Till alla medlemmar: Vi gör ett toppenjobb tillsammans som som håller denna sajt levande och trevlig!

Tassy: Vilken bra idé, du har dina ljusa stunder, fniss. 5 stjärnor fick du av mig.
Det e så svårt att nämna folk, vill ha alla med.
Tassy: Du e guld o för att du inte ger upp.
Lina: Även du e guld, tack för alla mail.
Mongu: Du behöver massor av styrkekramar
Rita: För att du e du
Tatsja ( missade nog nån bokstav där) För att du kämpar på, sänder styrkekramar
dreamiz: Du behöver oxå styrkekramar
Misimurf: För din goa humor
Simson: För att du finns.
Som sagt jag skulle vilja göra listan hur lång som helst, ni som inte e med, så e det inget personligt, det e bara lite jobbigt i huvudet just nu.
Sen vill jag passa på att tacka så jättemycket till er som ställt upp, lyssnat, skrivit o stöttat mig både innan o efter dödsfallet.
Kram till er alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Oj vad ni får mig rodna nu, inte alls bra efter 2 rum och cola!
Tassy, för din obotliga optimism och hummör
Zimba, för ditt morrandet och stärka reaktioner när du ser orättvisa
Mongu , för dina medisinska råd och tips
Simson, för dina trevliga sms, och inte minst trevliga poster här på forumet
Linasvovvar, guldet mitt, för din humor och dina alltid stödjande kommentarer
lisette, för att du korrar mina fruktansvärda artikler och alltid är ett gott stöd per msn
Åsa/Faxlin, för att du alltid har några tankar att bjuda på oavsett hur du själv mår
Dreamiz för ditt pepp till alla
Och till alla andra medlemmar: Utan er vore vi ingenting!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

En extra till Tassy för att du valde Sylwester bild, han e på alla sätt lik min terrorist katt Zigge.
I love Sylwester o Tweety pie
//Baloo forever
Anna-Klara: för att du vågade berätta om den smärta som tynger dig och för att du är stark nog att kämpa emot.
jag säger det igen: tillsammans är vi starka

Självklart.
Anna-Klara: För din styrka och ditt mod att be om hjälp, sånt kan jobbigt att prata om. Och för att du lyckades ta dig därifrån.
//Baloo forever

Tassy, Zimba och Rita; ni är ju bara för helt underbara *kramar och gråter*

Gumman, inte behöver du tacka, härinne finns vi till för varann i nöd o lust, va jag på väg att skriva o gjorde det oxå, fniss. Men du fattar vad jag menar. Sen har du även gjort en bra sak ikväll å det e att få folk att berätta o få dig att se att du inte e ensam om en sån här situation. Det dök även upp en annan i den tråden (vars namn jag glömt, förlåt) som oxå öppnade sig.
Du kommer säkert att med din tråd o det du skrivit, få fler att våga prata om detta, ett ämne som e så känsligt o skämmigt för många. Och det ska du ha en massa beröm för.
Kramar i massor o hoppas att det känns lite lättare nu.
//Baloo forever
kram tillbaka Anna-Klara 

Kan bara skriva under på att tillsammans är vi starka. Glömsk är jag just nu så jag kan inte koncentrera mig o räkna upp er alla.
Så till alla ingen nämnd o ingen glömd vill jag bara säga.
Glöm aldrig bort att just DU är värdefull!!!
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Självklart så tar jag inte illa upp.
Vilken fin bild det blir med dom orden i.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Tack, va bra. Va en smula orolig, fniss
//Baloo forever

Den här har jag uppsatt på kylskåpet;
Anti - Jantelagen
-Du skall tro att Du är något.
-Du skall tro att Du är lika god som alla andra och att alla andra är lika goda som Du.
-Du skall tro att Du är lika klok som alla andra, ibland klokare.
-Du skall veta att Du är lika bra som andra.
-Om Du vet att Du gör Ditt bästa kan Du uppskatta dem som är bättre.
-Ibland vet Du mer än andra.
-Du är inte förmer än andra men Du är enastående som alla andra.
-Du duger till mycket.
-Skratta åt Dig själv och Din värld, det gör Dig fri.
-Du skall tro att många bryr sig om Dig.
-Du skall tro att Du kan lära andra en hel del och lära av dem.
Varför?
FÖR ATT DU ÄR NÅGON SOM BEHÖVS!

Anna-Klara; Den va bra, snor den o printar ut den o sätter den på mitt kylskåp oxå, om det e ok, fast försök stoppa mig, fniss.
//Baloo forever
Den snor jag också 
Vad mycket härliga återkoppling och tänkvärda ord!
Jag har inte orkat vara här så mycket att jag "lärt känna" er riktigt, men jag gläds att att ni, trots värk och trötthet och strider med läkare, Fk etc, har en positiv syn på varandra!
Gitsan: Du är en av oss. Vi är alla tillsammans. Vare sig vi är aktiva på sajten eller ej, så hör vi samman, vi lider av likande saker allesammans, och vi drar samma lass. Vi kämpar för samma sak, och vi har alla samma mål; att må så bra som situationen tillåter, och lite till. Även om vi saknar kraft att vara så aktiva så drivs vi ändå av samma vilja. Kram på dig!

Amen hallå, om jag inte velat att ni skulle ha den skulle jag välan inte skrivit in den här tokingar!
*nickar instämmande i vad Tassy just sa*

Anna-Klara: Bäst att va på den säkra sidan, man vet ju aldrig, fniss
//Baloo forever

Puttar upp denna tråden, ifall nån missat den.
//Baloo forever

#19 sant Zimba.. men som sagt det är HELT ok 
Pisan: För att du vågade sätta ner foten och tala om att du känner dig utanför och mår dåligt av det. Nu får vi hjälpas åt att få dig att må bättre! Hoppas du stannar hos oss. Kram!
Zimba. Du glömde ingen bokstav. Stavas så enkelt som Tatsja. Någon ska ju vara motvalls.
Sänder kramar till er alla, ingen nämnd ingen glömd.
Försöker vara positiv,även om jag har det kämpigt. Är rädd för sjukhussjukan. Vill inte läka. stafylokocker i såret. Men ändå så känner jag stöd på denna sajt och även en del andra.
Vi ska kämpa tillsammans. Det är då vi blir starka. Sen om man känner sig utanför, säg till. Bättre än att vara tyst. Inte lätt att veta vem som inte känner sig välkommen om inget säges.
Pisan. Kramar extra.
Tatsja
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Usch då har det fortfarande inte läkt. Stafylokocker hör ju till våra hudbakterier.
På huden gör dom ingen skada men när det är ett sår så är dom inte så snälla.
Hoppas verkligen det ska läkas bra nu.
Ha en bra dag! Mongu.
Hoppas jag också. Men det gör fortfarande ont.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jag kan ju inte alla namn på er alla här inne en, men jag tycker alla här inne är är superstarka och otroliga som orkar peppa och ge tröst åt andra när det behövs trots sin egen värk…..ni är otroliga, kram på er.
Och en stor bukett rosor till Rita som fixat den här sajten, du är guld värd.
Även jag, som inte vet hur man skriver med jättestora
mellanrum mellan raderna, vill vara med och tacka er
allihopa. Jag skrev nyss ett tackmail om att ni alla är
mina kompisar. ALLA verkar jättegoa !
K R A M ! Anette